تحلیل ساختاری لوگو متحرک به کار رفته در تبلیغات تلویزیونی ایران
Structural analysis of the animated logo used in iranian television advertisements
نویسندگان :
نازنین رحمانی ( دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی کیش ) , زهرا حسین نژاد ( دانشگاه علم و فرهنگ تهران )
چکیده
پخش تبلیغات تلویزیونی، بخشی از برنامه های تعریف شده در واحد صداوسیما می باشد که هدف آن معرفی محصولات و خدمات صاحبان کسب و کار است.آگهی تلویزیونی یکی از منابع مهم در درآمدزایی شبکه ها و همچنین جذب مخاطب و مشتری برای برندها می باشد.نیاز است که برای جذب بیشتر مخاطب از لوگو برندها به بهترین شیوه طراحی صورت گیرد.یکی از این شیوه ها در طراحی تبلیغات تلویزیونی طراحی لوگوهای متحرک است. هدف پژوهش تحلیل هویت بصری با روش ساختار طرح در لوگوهای برندها و تبلیغات آنان که جهت جذب مشتری ازطریق طرح خلاق می باشد.و جایگاه قرارگیری لوگو ها در تبلیغات تلویزیونی برندها چیست؟ این پژوهش از شیوه کتابخانه ای و تجزیه و تحلیلداده ها به روش توصیفی و تحلیلی می باشد.تحلیل نمونه ها به روش پژوهش کمی و ساختاری انجام شده است. نتایج نشان می دهد که در تبلیغات تلویزیونی از یک ساختار تبعیت کرده اند و از لوگومتحرک برندهای مورد تبلیغ درآخر استفاده شده است و این لوگوها جایگاه برتری نسبت به عناصر دیگر طراحی شده در این تبلیغات ندارند.کليدواژه ها
تبلیغات تلویزیونی، تلویزیون، برند، آرم متحرک، هویت بصریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:نازنین رحمانی , 1400 , تحلیل ساختاری لوگو متحرک به کار رفته در تبلیغات تلویزیونی ایران , دومین همایش ملی هنرهای نمایشی و دیجیتال
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.