تاثیر روش های نوین آموزش و بازی بر کاهش دیسکالکولیا (اختلال یادگیری ریاضی) مطالعه موردی : دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهید محراب مدنی منطقه 8 تهران
The effect of new methods of education and play on reducing Dyscalculia (math learning disorder) Case study: Fifth grade students of Shahid Mihrab Madani Primary School, District 8, Tehran
نویسندگان :
لاله قارونی ( 1 دبستان بنت الهدی منطقه 8 فلکه اول تهرانپاری جنب پاساژ سفید تهران ) , جلال ولی الهی ( دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی )
چکیده
طرح کاهش (اختلال یادگیری ریاضی) در مدرسه شهید محراب مدنی منطقه اجرا شد. مدرسه شهید محراب مدنی با حدود 380 دانش آموز دارای 12 کلاس در سه پایه چهارم و پنجم و ششم دوره دوم در منطقه 8 تهران در محله ای واقع در مسیل باخترقرار گرفته است در آزمون ها 80 درصد نمرات بچه ها نیاز به تلاش بود این تحقیق به دنبال این بود که آیامی توان راهی پیدا کرد تا این مشکل را از طریق بازی تا حد ی رفع کند. با کاربرد نظریه ها و فرضیه ها و مفاهیم بازی در تدریس ریاضی تا حد بسیار زیادی توان درک و علاقمندی دانش آموزان از طریق بازی و سرگرمی و حل تمرینات ریاضی مشکل ترس از ریاضی در دانش آموزان برطرف گردید و پیشرفت قابل ملاحظه ایی در درس برای آنان حاصل شد.کليدواژه ها
دیسکالکولیا، ترس از ریاضی، آموزش ریاضیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:جلال ولی الهی , 1400 , تاثیر روش های نوین آموزش و بازی بر کاهش دیسکالکولیا (اختلال یادگیری ریاضی) مطالعه موردی : دانش آموزان پایه پنجم دبستان شهید محراب مدنی منطقه 8 تهران , نخستین همایش بین المللی و سومین همایش ملی ریاضیات زیستی
برگرفته از رویداد
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.