بررسی تاثیر بازی وار سازی فرآیند یاددهی بر افزایش انگیزه یادگیری با تمرکز بر مشارکت والدین
Investigation of effect of gaimification teaching process on motivation of learning based on parent involvement
نویسندگان :
زینب عابدی ( آموزش و پرورش شهرستان بهارستان دو ) , فاطمه سلامتی کواکی ( آموزش پرورش ) , طاهره لطفی ( آموزش و پرورش )
چکیده
در این مقاله تاثیر بازی وار سازی در طراحی و انجام فرآیند یاددهی و یادگیری در بهبود انگیزه و تعامل دانش آموزان در درس معادله ریاضی پایه هفتم و هشتم متوسطه دوره اول مورد مطالعه قرارگرفت. برای انجام این مطالعه، روش تدریس معکوس و تدریس پروژه محور با حفظ رویکرد های فرهنگی ، محیط زیست ، فرهنگ ایرانی و اسلامی هم چنین سنجش کارپوشه محور با مشارکت اولیا بکارگرفته شده و نتایج سنجش عاطفی و یادگیری دانش آموزان در مقایسه با کلاس درس عادی بررسی شد. نتایج تاثیر مثبت بازی وار سازی فرآیند یاددهی با مشارکت اولیا را در ارتقای انگیزه دانش آموزان و بهبود نمرات را نشان می دهد.کليدواژه ها
طرح درس خلاق، بازی وار سازی، مشارکت والدین، تدریس ریاضی، انگیزهکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:زینب عابدی , 1401 , بررسی تاثیر بازی وار سازی فرآیند یاددهی بر افزایش انگیزه یادگیری با تمرکز بر مشارکت والدین , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.