پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

رديف عنوان مقاله
1 بررسی دلایل افت تحصیلی ریاضی، پیشنهادات و روشهای کاهش افت تحصیلی در زمینه نحوه تدریس
2 تاریخ ریاضیات و نقش آن در آموزش ریاضی
3 مشارکت اولیا در فرآیند آموزش ریاضی با طرح مسئله ی بررسی حالتهای ممکن از مبحث آمار و احتمال ریاضی پایه ی هشتم
4 بررسی دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی در رابطه با بدفهمی های دانش آموزان در حل مسائل کسرها
5 بررسی مشکلات آموزشی و پرورشی دانش آموزان دوره ابتدایی در شبکه شاد
6 راهکارهای رفع مشکل دانش آموزان پایه دوازدهم در یادگیری فهم مقاطع مخروطی و معادلات مقاطع مخروطی در درس هندسه
7 ارزشیابی در آموزش ریاضی در کلاس های مجازی
8 راهبردهای تعمیم در آموزش مشتق در طرح درس معلمان
9 نقش اثر گذار معلم در آموزش ریاضیات واقعیت مدار
10 نقش بازی در آموزش ریاضی دانش آموزان ابتدایی
11 معلمان ابتدایی و آشنایی با علوم شناختی و تأثیر آن بر آموزش ریاضی
12 تحلیل محتوای کتاب آمار و احتمال پایه یازدهم متوسطه دوم براساس تکنیک ویلیام رومی
13 یادگیری ریاضی با بازی
14 بررسي محتوای کتاب آمار و احتمال پایه یازدهم ریاضی دوره متوسطه از لحاظ سیالی، انعطاف پذیری و ابتکار بر اساس الگوی خلاقيت گيلفورد
15 آنالیز اثربخشی برنامه های آموزشی و کارورزی در ارتقای کارآیی و توانایی دانشجومعلمان برای طراحی واحد یادگیری ریاضی دوره ابتدایی
16 ارتباط میان دانش ریاضی معلمان ابتدایی با آموزش ریاضی در مقاطع متوسطه اول و دوم
17 تحلیل محتوای کتاب های درسی ریاضی دوره ی ابتدایی براساس مؤلفه های هوش های چندگانه: روش آنتروپی شانون
18 بررسی کتاب ریاضی پایه ی چهارم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و تحلیل محتوا بر اساس دیدگاه خلاقیت گیلفورد
19 تحلیل محتوی حسابان1 پایه یازدهم رشته ریاضی
20 آماده سازی ذهن برای یادگیری
21 چگونگی علاقه مندی دانش آموزان به ریاضی
22 تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه دهم رشته ریاضی و تجربی با رویکرد زمینه محور
23 بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان
24 تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم ابتدایی به روش ویلیام رومی
25 بررسی وتبیین راهکار موثر آموزش ریاضیات جهت کارآیی بیشتر در مدارس
26 بررسی تاثیر ، موانع و لزوم استفاده از فناوری های نوین آموزشی در آموزش ریاضیات مدرسه ای در دوران پسا کرونا
27 بررسی تاثیر تدریس معکوس ریاضی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان پسر پایه هفتم شهر کرمان
28 بررسی توانمندی‌های شناختی دانشجویان مهندسی با به‌کارگیری رویکرد مدل‌سازی در تدریس معادلات دیفرانسیل
29 استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های مجازی
30 هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
31 بازی ورزی و آموزش ریاضی
32 آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا
33 جایگاه ماشین حساب در برنامه درسی ریاضی دوره ابتدایی: فرصت‎ها و چالش‎ها
34 آموزش راهبردهای حل مسأله به دانشجومعلمان دوره‏ی ابتدایی مبتنی بر حیطه شناختی بلوم
35 بررسی اثربخشی روش برونر در آموزش مفاهیم ریاضی « جمع و تفریق» به کودکان پیش دبستانی
36 آموزش ریاضی در متاورس
37 چگونه توانستم با راه‌کارهای مؤثر علاقه‌مندی دانش‌آموزانم به درس ریاضی را افزایش دهم؟
38 عوامل مؤثر بر مشکلات یادگیری ریاضی دانش آموزان مدارس دولتی روستایی
39 «چگونه می‌توانم مسئله ایجاد شده برای الناز دانش‌آموز پایه چهارم در درس ریاضی"مبحث جمع و تفریق کسرهای متعارفی" را بهبود بخشم و او را به این درس علاقه‌مند سازم»
40 بررسی نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی
41 ابزارهای قوی برای آموزش ریاضی
42 بررسی تأثیرپذیری آموزش ریاضی با استفاده از نرم افزار رایانه‌ای جئوجبرا بر میزان یادگیری دانش‌آموزان
43 تاثیر آموزش فعال بر یادگیری برخی از مفاهیم ریاضی
44 شناسایی عوامل موثر بر یادگیری ریاضی دانش آموزان با کمک خبرگان و تکنیک فراترکیب
45 بررسی تاثیرات نمایش خلاق بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان سوم ابتدایی در مبحث کسرها
46 اثر بخشی روش یادگیری در حد تسلط با استفاده از فناوری های نوین برکاهش مشکلات دانش آموزان با اختلال ریاضی در پایه سوم مقطع ابتدایی
47 راهکارهایی جهت علاقه‌مندکردن دانش‌آموزان به درس ریاضی
48 دریافت عددی: بنیان ساخت ریاضیات در مغز کودکان
49 افت کیفیت و کمیت ریاضی
50 تحلیل محتوای کتاب رياضي سوم ابتدايي بر مبنای الگوی آموزش خلاقیت هدایت شده پلسک
51 بررسی تاثیر بازی وار سازی فرآیند یاددهی بر افزایش انگیزه یادگیری با تمرکز بر مشارکت والدین
52 استانداردهای ارزشیابی و نقش آزمون های مختلف در آموزش ریاضی
53 استفاده از نقشه هاي مفهومي در آزمون سازي هندسه مدرسه اي
54 بررسی نقش آموزش ریاضی در کاهش اضطراب ریاضی به کمک DEA
55 چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی
56 تأثیر آموزش نرم‌افزار جئوجبرا در فضای مجازی بر مهارت حل‌‌مسأله و گرایش- اجتناب حل‌مسأله دانش‌آموزان پایه دهم رشته ریاضی مدارس تیزهوشان ناحیه 4 و 5 شهر اصفهان در سال تحصیلی 1401-1400
57 تاثیر خودکارآمدی بر پیشرفت درس ریاضی پایه پنجم
58 بررسی اختلال یادگیری در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه دوم و سوم ابتدایی ناحیه دو شهر یزد در سال تحصیلی 1401-1400
59 بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش
60 بررسی نقش انعطاف‌پذیری شناختی و ذهن‌آگاهی در پیش‌بینی تعلل‌ورزی تحصیلی دانش‌آموزان
61 فرآیند یادگیری مدل‌سازی در ریاضی: با رویکرد کاربرد در زندگی
62 چگونه توانستم مهارت حل مساله ی ریاضی را در دانش آموزانم تقویت نمایم؟( اقدام پژوهی)
63 بررسی روش های نوین تدریس (دست ورزی و بازی) در ایجاد علاقه وپیشرفت عملکرد ریاضی دانش آموزان ابتدایی
64 طبقه بندی راهبردهای ترکیبیاتی دانش آموزان سال سوم ابتدایی بر اساس چارچوب سه سطحی انگلیش
65 راهکارهای ایجاد علاقه در دانش آموزان ابتدایی در درس ریاضی
66 تحلیل محتوای کتاب ریاضی3 پایه ی دوازدهم تجربی بر اساس روش ویلیام رومی
67 ارائه تجربیات و نوآوری های آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضیات با استفاده از بازی ها و معماهای ریاضی
68 فرمول جدید و کلی (نهایی)قضیه حدس کولاتز و اثبات آن
69 ﺑﺮرسی اﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿلی و ﻓﺎﺻﻠﻪ ایجاد شده با ریاضی
70 تأثیر روش تدریس ریاضی همراه با بازی در یادگیری دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان نقده
71 مدلسازی ریاضی و نقش آن در زندگی دانش آموزان
72 آموزش راهبُردهای حل مسأله در دوره ی ابتدایی
73 بررسی طراحی بازی‌های آموزشی ویژه کسرهای مساوی و ساده‌کردن کسرها و اثربخشی آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی ناحیه دو شهرستان یزد
74 بررسی استدلال دانش آموزان دختر پایه یازدهم رشته علوم انسانی در مبحث تابع
75 یادگیری محاسبات اعداد صحیح با استفاده از بازی نردبانی برای رسیدن به گنج در اسمان و گنجی در زیر زمین
76 نگرش به درس ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان سراوان
77 تاثیر روش تدریس فعال در پیشرفت دانش آموزان در درس ریاضی
78 بررسی میزان به کارگیری استانداردها وشاخص های عملکردی سواداطلاعاتی رسانه ای بین مدیران دبستان های استان کرمان
79 بررسی تاثیرات آموزش های دوره ی ابتدایی به عنوان مبنا در آموزش ریاضی
80 ایجاد علاقه به ریاضی در دانش آموزان ابتدایی
81 بررسی روش‌های کاربردی در امر یادگیری مباحث ریاضی در بین دانشجویان
82 تحلیل محتوای بخش احتمال کتاب ریاضی پایه هفتم بر حسب تعابیر مختلف احتمال
83 آشنا کردن دانش آموزان با کاربرد ریاضی در زندگی واقعی
84 «چگونه توانستم بی‌علاقگی و ضعف در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم دبستان شهیدکلانتری شهرستان رومشکان را بهبود بخشم»
85 آموزش و یادگیری ریاضی دوره ابتدایی با استفاده ازاسکرچ
86 چالش‌های پیش روی آموزش‌ریاضی از دیدگاه مدیران مدارس دوره متوسطه
87 بررسی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی به عنوان مکمل آموزش حضوری دروس ریاضی برای دانش آموزان متوسطه دوم
88 کاربردی از نظریه اعداد دبیرستانی در زندگی روزمره
89 بررسی چالش ها و فرصت های استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضی
90 تاثیر روش فعال تدریس بر پیشرفت تحصیلی و خودباوری دانش‌آموزان
91 تاثیر روش تدریس فعال در پیشرفت دانش آموزان در درس ریاضی
92 نقش ارزشیابی و استانداردهای آن در آموزش ریاضی
93 یادگیری ریاضیات با استم بر اساس مهارت های قرن بیست و یکم ( مطالعه مروری)
94 بررسی اثربخشی تدریس ریاضی با بکارگیری نرم‌افزار جئوجبرا
95 تحلیل محتوای روش های تدریس مبتنی بر بازی درکتاب های ریاضی دوره ابتدایی
96 تأثیر بسته ی خلاقانه در تشخیص تمایز و ارتباط بین مفاهیم طول، سطح و حجم در دانش آموزان پایه ششم
97 بررسی تاثیر آگاهی معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر در روند یاددهی-یادگیری ریاضی بر روش تدریس
98 آموزش مدلسازی ریاضی و زندگی روزمره
99 روش I برای یافتن ب.م.م و ک.م.م
100 بررسی میزان آگاهی دبیران ریاضی از نظریه های یادگیری (رفتارگرایی، شناخت گرایی و ساخت و سازگرایی)
101 تاثیر روش تدریس حل مساله بر اشتیاق به تحصیل دانش آموزان در درس ریاضی پایه هفتم شهر مرودشت
102 استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش ها و فرصت های آموزش مجازی
103 استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش ها و فرصت های آموزش مجازی
104 ریاضی چسبکی; روشی جدید برای آموزش ریاضی
105 بررسی تاثیر روش تدریس آموزگار و نیز گذراندن دوره ی پیش دبستانی درکیفیت آموزش و یادگیری علوم ریاضی دانش آموزان در شهرستان چالوس
106 معجزه دست ورزی بر آموزش اعداد کسری
107 افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی
108 بررسی اثربخشی تدریس معکوس ریاضی در دوران پاندمی کرونا بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم ناحیه یک شهر مشهد در سال تحصیلی 1401-1400
109 افت کیفیت وکمیت آموزش ریاضی در مدارس ودانشگاه ها وچگونگی ایجاد علاقه به علوم ریاضی در دانش آموزان
110 اهمیت آموزش صحیح مراحل تدریس کشف رابطه ی الگو در پایه چهارم به عنوان سازنده پل یادگیری دنباله ها و جمله ی عمومی در ریاضیات پایه دهم تجربی
111 ترویج خلاقیت و بینش منطقی از طریق آموزش صحیح علوم ریاضی
112 تحلیل محتوای کتاب حسابان پایه یازدهم متوسطه بر اساس روش ویلیا م رومی
113 هشت مساله ی معما گونه که یک کلاس هفتمی می تواند حل کند
114 سهمی اعداد اول
115 راههای افزایش کیفیت و کمیت آموزش ریاضی در مدارس و دانشگاهها و تاثیر مثبت ریاضی در زندگی دانش آموزان
116 مشارکت دانش آموزان در فرآیند مدلسازی ریاضی
117 بیانی ابتکاری و آسان تر برای مشتق گیری لگاریتمی
118 پیامدهای آموزش مجازی ریاضی در ایران
119 تجربه ی زیسته ی دانشجو- معلمان از برنامه جدید کارورزی با رویکرد تلفیقی
120 سوالات مفهومی و استاندارد در ارزشیابی ریاضیات
121 آموزش ‏حساب با بهره‌گیری از تاریخ ریاضیات و ادبیات منظوم
122 بررسی تاثیر آموزش به روش راهبردهای حل مسأله بر خودپنداره و پیشرفت تحصیلی ریاضی دانش آموزان
123 شور وشوق یادگیری ریاضی با بازی، معما و جورچین
124 بازی ها و تأثیر آن در یادگیری ریاضی
125 آمادگی و تقویت یادگیری ریاضی با بازی برای کودکان
126 بررسی بدفهمی های رایج دانش آموزان در مبحث توان
127 استفاده از نرم افزار جاوا در آموزش ریاضی
128 رویکردهای مختلف برای کشف درک مفهومی آموزش جمع در دانش آموزان اول ابتدایی
129 استدلال استقرایی دانش‌آموزان ابتدایی در الگوها برای کشف یک قانون کلی
130 استفاده از شیوه مدل‌سازی در مفاهیم ریاضی
131 تجربه هایی برای بهینه سازی یادگیری فراگیران در سطح کلاس
132 تأثیر مدرک تحصیلی آموزگاران در میزان علاقه دانش آموزان ابتدایی به درس ریاضی در شهرستان اصلاندوز
133 تاثیر ویژگیهای شخصیتی والدین بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی
134 ارزشیابی عملکردی بررسی رابطه فیثاغورس در اشکال مختلف هندسی و مدل سازی
135 نقش بازی و معما در یادگیری ریاضیات
136 آموزش مدل سازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی و زندگی روزمره
137 اثربخشی آموزشهای مجازی بر افزایش یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان مقطع ابتدایی
138 نقش خودپنداره ریاضی و خودکارآمدی ریاضی بر علاقمندی به ریاضی در دانشجویان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان
139 استفاده از بازیها در آموزش مفاهیم احتمال در دوره ابتدایی
140 مسابقه تیمی ریاضی، فرصتی برای ایجاد علاقه‌مندی و توانمندی دانش‌آموزان در حل مسائل ریاضی
141 چالش ها و فرصت ها در محیط های یادگیری مجازی
142 بررسی رابطه بين گفتمان و باورهای معلمان به توانایی به کارگیری مفاهیم و استدلال ریاضی در حل مسائل دانش‌آموزان دختر متوسطه شهر اصفهان
143 مقایسه خودکارآمدی ریاضی در دانش‌آموزان پسر پایه پنجم ابتدایی با و بدون تجربه گذراندن دوره پیش‌دبستان
144 بررسی علتهای افت کیفیت آموزش ریاضی در مدارس ایران و ارائه راهکارهای علمی و عملی
145 علل ضعف آموزش ریاضی در مدارس و چگونگی ایجاد علاقه به علوم ریاضی در دانش آموزان
146 توجه به روشهای خلاقانه حل مسائل ریاضی در ارزشیابی تکوینی دانش آموزان
147 نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی
148 بررسی کتاب حسابان1 یازدهم ریاضی
149 کاهش استرس دانش آموزانم در زمان پاسخ گویی در درس ریاضی
150 ارائه مدلی برای طراحی تکلیف یادگیری ریاضی
151 معرفی دو بازی برای کمک به یادگیری و رفع بدفهمی مفهوم جمع و تفریق اعداد صحیح
152 رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
153 رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
154 پیش بینی پیشرفت ریاضی با توجه به آمادگی دانش آموزان و کارآمدی معلم در دوره ابتدایی
155 تأثیر روش‌های نوین تدریس در درس ریاضی بر میزان افزایش انگیزه دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه اول منطقه‌ی تبادکان شهر مشهد
156 بررسی استانداردهای محتوایی ریاضیات ابتدایی مدارس ایران
157 شیوه های تدریس مجازی ریاضی و دوره های آنلاین
158 نقش طرحواره ها در ايجاد بدفهمي هاي مبحث« خطهاي موازي با محورها »
159 چالش ها و فرصت های فضای مجازی در آموزش ریاضی دوره ابتدایی
160 نقش آموزش ابتدایی و آموزگاران در آموزش علوم ریاضی دوره ی ابتدایی
161 مقایسه روش تدریس بارش مغزي با روش سنتی معلم محور برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و افزایش میانگین نمرات آنان
162 سنجش میزان آشنایی دانش آموزان دختر پایه های چهارم و پنجم ابتدایی استان گیلان با محیط ومساحت و شناسایی بدفهمی های موجود
163 ارزشیابی عملکرد ریاضی دانش آموزان در تابع با طراحی نقشه مفهومی آن و تأثیر سبک‌های یادگیری همگرا واگرا بر آنها
164 علوم داده‌ها در برنامه درسی ریاضی مدرسه‌ای: چرایی و چگونگی
165 تاثیر آموزش معکوس برانگیزش تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهر همدان در دوران کرونا
166 بررسی استانداردهای محتوایی در کتاب حسابان1
167 معرفی ابزار کمک آموزشی الکتریکی برای تدریس جمع و تفریق به دانش‌آموزان پایه اول دبستان
168 تاثیر تدریس تمام ساحتی بر ایجاد علاقه به درس ریاضیات در دانش آموزان پایه پنجم دبستان نرجس شهرستان اقلید
169 ارائه تجربیات و نوآوری های آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضیات با استفاده از بازی ها و معماهای ریاضی
170 بررسی تجربه زیسته معلمان ابتدايي در کاربرد بازی آموزشی در یادگیری درس ریاضی
171 نام نجات دهنده ات را از آینه بپرس! (مروری بر تکنیک‌های خود سنجی در ریاضی ششم ابتدایی)
172 تاثیر تلفیق آموزش های نوین یاددهی – یادگیری و فناوری اطلاعات بر فرایند آموزش ریاضی دانش آموزان مقطع ابتدایی
173 نقش سازمان های مردم نهاد نظیر انجمن ها،وجمع بندی نیروهای تحصیلکرده در توسعه علوم ریاضی
174 شناسايي رويكردهاي دانشجو معلمان دوره‌ي ابتدايي در حل مسائل مرتبط با تقارن
175 تجربه ی زیسته من از رویا تا واقعیت معلمی
176 آموزش ریاضی با آزمون ریاضی
177 قراردادهای بی اعتبار، مسئله این است.
178 عاشق شدن در راه معلمی
179 لوگو، خلاقیتی در آموزش ریاضی
180 راهکارهای طراحی سؤالات معیار
181 دانش محتوایی – پداگوژیکی فناورانه ی معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال
182 تأثیر آموزش راهبرد طرح مسئله "معکوس کردن مسئله" (reversing) بر اساس چارچوب ویسترو _ یو بر مهارت حل مسئله "تغییر نقطه دید" (Change the point of view) دانش آموزان سال ششم دبستان در درس ریاضی
183 آموزش و یادگیری تجسم فضایی و درک ساختارها با استفاده از نرم افزار جئوجبرا در درس ریاضی به دانش آموزان ابتدایی
184 تأثیر آموزش راهبرد طرح مسئله "معکوس کردن مسئله" (reversing) بر اساس چارچوب ویسترو _ یو بر مهارت حل مسئله "تغییر نقطه دید" (Change the point of view) دانش آموزان سال ششم دبستان در درس ریاضی
185 تأثیر آموزش راهبرد طرح مسئله "معکوس کردن مسئله" (reversing) بر اساس چارچوب ویسترو _ یو بر مهارت حل مسئله "تغییر نقطه دید" (Change the point of view) دانش آموزان سال ششم دبستان در درس ریاضی
186 بررسی تاثیر کاربست تکنولوژی آموزشی بر میزان اضطراب رياضي دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان سمنان
187 نمایش نمودار میله ای توسط مؤلفان کتاب درسی و تقسیم بندی معلمان بر اساس تدریس آن
188 معما، سرگرمی و بازی ریاضی ابزاری برای یادگیری ریاضی
189 واکاوی تجارب زیسته من در دانشگاه فرهنگیان بر مسیر معلمی
190 تحلیل محتوای کتاب حسابان1 پایه یازدهم رشته‌ی ریاضی-فیزیک
191 راهبردهایی نوین در تدریس ریاضیات ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان
192 تاثیر نرم جئوجبرا در آموزش ریاضیات دبیرستان
193
194 بهبود آموزش مساحت متوازی الاضلاع در دانشآموزان پایه چهارم (با کمک گروه درس پژوه)
195 تأثير استفاده از وسیله های آموزشی و رایانه در بهبود یادگیری دانش آموزان متوسطه دوم ناحیه4 تبریز در سال تحصیلی401-400
196 عنوان: کیفیت تدریس دبیران ریاضی متوسطه دوم با توجه به شاخص های روشهای تدریس فعال در ناحیه 4و5تبریز
197 مثال های کاربردی از سطوح راهبرد در مدل های حل مسئله ریاضی
198 تأثیر بازی بر درک و حل مسائل ریاضی در دوره ی اول ابتدایی شهر اقلید
199 بررسی چالشهای درک اعداد گویا در دانش آموزان
200 تأثیر سنجش تکوینی غیر رسمی در یاددهی- یادگیری مفاهیم ریاضی در دوره تحصیلی متوسطه اول
201 آموزش بهتر ریاضیات با کمک بازی ها و معماهای هدف دار
202 همسو با تغییرات کتاب های درسی ریاضی از جبر ثابت به جبر تابعی: پیشنهادات تالیفی و پداگوژیکی
203 اضطراب ریاضی ؛ چالشی در آموزش ریاضی
204 جایگاه ضعیف روش تفکر رایانشی در سرفصل های درسی ممقطع دبیرستان
205 بررسی تاثیر نقشه ذهنی در یادگیری اثربخش دانش آموزان ابتدایی
206 فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش؛ چالش ها و فرصت ها
207 چالش های آموزش مدل سازی ریاضی به دانش آموزا‎ن
208 تأثیر وسایل آموزشی بر یادگیري مبحث مساحت و ضرب در پایه چهارم ابتدایی مدرسه میرزای شیرازی روستای نردین
209 تدریس ریاضیات دبستان به سبک واقعیت‌مدار
210 الگوهای شکلی دو متغیره: پیشنهادی برای مولفان کتاب های درسی ریاضی و معلمان
211 بررسی یک میزگرد، حرف دل معلمان و دو پیشنهاد
212 تحلیل محتوا و مقایسه کتاب‌های ریاضی دوم دبستان کشورهای ایران، ژاپن و آمریکا بر اساس شاخص خلاقیت گیلفورد
213 تاثیر مدلسازی ریاضی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان سیمرغ
214 شیوه‌های آموزشی و خاص تقویت خلاقیت ریاضی دانش آموزان
215 طراحی سؤالات تکالیف و ارزشیابی‌ها از کتب ریاضیات دبستان به سبک واقعیت‌مدار
216 نقد وبررسی ساحت های شش گانه سندتحول بنیادین درکتب درسی ریاضی دوره دوم ابتدایی
217 شیوه های موثر در فرایند یاددهی -یادگیری ریاضیات
218 ارتباط روش تدریس و رفتار معلم با یادگیری ریاضی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد
219 بررسی اختلالات ریاضی و راه حل های برطرف سازی آن با استفاده از بازی و کتاب های آموزش
220 بررسی استانداردهای NCTM در رابطه با موضوع اندازه گیری طول در کتب ریاضی شش پایه ابتدایی کشور ایران
221 تاثیر توسعه ‌حرفه‌ای معلمان در قابلیت‌های مجازی بر ارتقای نگرش و يادگيري ریاضی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم در آموزش مجازي
222 آموزش کاربردهای ریاضیات و هندسه در هنر و صنایع دستی و تاثیر آن بر تمایل دانش‌آموزان به رشته‌های ریاضی و مهندسی
223 تدریس تخصصی ریاضی در دوره ابتدایی، یک انتخاب یا ضرورت
224 افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی در مدارس و دانشگاه ها و چگونگی ایجاد علاقه به علوم ریاضی در دانش آموزان و دانشجویان
225 علل ضعف دانش آموزان در یادگیری ریاضی مدرسه ای
226 بررسی محتوای کتاب حسابان 1 پایه یازدهم ریاضی از نظر انطباق با سند برنامه‌ی درسی ملی
227 بررسی تاثیر طرح چهار مرحله ای حل مساله ریاضی پولیا بر کار دسته جمعی برای کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان
228 نقش اشکال هندسی در یادگیری هندسه
229 آموزش مجازی به روش کاوشی _ پژوهشی برای دروس ریاضی و علوم پایه چهارم دبستان
230 جذابیت ریاضیات با تجویز نسخه هایی در آموزش و ارزیابی
231 بررسی عملکرد دانش آموزان پایه دهم در تشخیص شکل مربع
232 مقدمه‌ای بر یادگیری به شیوه کلاس معکوس
233 آموزش مدلسازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی وزندگی روز مره
234 بررسی نقش بازی ها و وسایل کمک آموزشی در یادگیری حل مساله ریاضیات دوره ابتدایی
235 بررسی یکی از عوامل کاهش انگیزه دانش آموزان در انتخاب رشته ریاضی
236 بررسی یکی از عوامل کاهش انگیزه دانش آموزان در انتخاب رشته ریاضی
237 آموزش ریاضی با استفاده از فناوری در فضای مجازی

تماس با ما


نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]