پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی

The challenge of cheating in virtual evaluation and turning it into an opportunity to learn mathematics
نویسندگان :

مریم اعیان منش ( آموزش وپرورش ) , فرزانه اعیان منش ( اداره امورمالیاتی مؤدیان متوسط استان تهران )

دانلود فایل   

چکیده

در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به این ویروس ، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس از اسفندماه 1398تعطیل وآموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری شد. برگزاری آزمون مجازی وبررسی تکالیف به خاطر انواع واقسام تقلب های مجازی نتایج قابل اطمینانی جهت ادامه ی تدریس برمبنای بازخورد تکالیف و تحلیل آزمون ها ارائه نمی داد. در این تحقیق به روش رویکرد فرهنگ سازی ، اعتماد به نفس در روند یادگیری دانش آموزان را افزایش و با از بین بردن استرس کسب نمره عالی ،دانش آموزان را از تقلب منصرف و به یادگیری ریاضی ترغیب شدند.

کليدواژه ها

آموزش مجازی، آزمون مجازی، تقلب

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
مریم اعیان منش , 1401 , چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های مجازی
  • ابزارهای قوی برای آموزش ریاضی
  • بررسی استانداردهای NCTM در رابطه با موضوع اندازه گیری طول در کتب ریاضی شش پایه ابتدایی کشور ایران
  • آموزش مدلسازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی وزندگی روز مره
  • ارتباط میان دانش ریاضی معلمان ابتدایی با آموزش ریاضی در مقاطع متوسطه اول و دوم
  • نقش اشکال هندسی در یادگیری هندسه
  • رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
  • رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
  • بررسی نقش بازی ها و وسایل کمک آموزشی در یادگیری حل مساله ریاضیات دوره ابتدایی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]