پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی

The challenge of cheating in virtual evaluation and turning it into an opportunity to learn mathematics
نویسندگان :

مریم اعیان منش ( آموزش وپرورش ) , فرزانه اعیان منش ( اداره امورمالیاتی مؤدیان متوسط استان تهران )

دانلود فایل   

چکیده

در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به این ویروس ، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس از اسفندماه 1398تعطیل وآموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری شد. برگزاری آزمون مجازی وبررسی تکالیف به خاطر انواع واقسام تقلب های مجازی نتایج قابل اطمینانی جهت ادامه ی تدریس برمبنای بازخورد تکالیف و تحلیل آزمون ها ارائه نمی داد. در این تحقیق به روش رویکرد فرهنگ سازی ، اعتماد به نفس در روند یادگیری دانش آموزان را افزایش و با از بین بردن استرس کسب نمره عالی ،دانش آموزان را از تقلب منصرف و به یادگیری ریاضی ترغیب شدند.

کليدواژه ها

آموزش مجازی، آزمون مجازی، تقلب

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
مریم اعیان منش , 1401 , چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • یادگیری ریاضی با بازی
  • شیوه های تدریس مجازی ریاضی و دوره های آنلاین
  • تأثیر روش‌های نوین تدریس در درس ریاضی بر میزان افزایش انگیزه دانش‌آموزان دوره‌ی متوسطه اول منطقه‌ی تبادکان شهر مشهد
  • هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  • همسو با تغییرات کتاب های درسی ریاضی از جبر ثابت به جبر تابعی: پیشنهادات تالیفی و پداگوژیکی
  • سوالات مفهومی و استاندارد در ارزشیابی ریاضیات
  • بررسی تاثیرات آموزش های دوره ی ابتدایی به عنوان مبنا در آموزش ریاضی
  • ارائه تجربیات و نوآوری های آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضیات با استفاده از بازی ها و معماهای ریاضی
  • مقایسه روش تدریس بارش مغزي با روش سنتی معلم محور برای ایجاد انگیزه در دانش آموزان و افزایش میانگین نمرات آنان
  • تاثیر آموزش فعال بر یادگیری برخی از مفاهیم ریاضی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]