چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی
The challenge of cheating in virtual evaluation and turning it into an opportunity to learn mathematics
نویسندگان :
مریم اعیان منش ( آموزش وپرورش ) , فرزانه اعیان منش ( اداره امورمالیاتی مؤدیان متوسط استان تهران )
چکیده
در پی شیوع ویروس کرونا و ابتلای تعدادی از هموطنان به این ویروس ، بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا مدارس از اسفندماه 1398تعطیل وآموزش مجازی جایگزین آموزش حضوری شد. برگزاری آزمون مجازی وبررسی تکالیف به خاطر انواع واقسام تقلب های مجازی نتایج قابل اطمینانی جهت ادامه ی تدریس برمبنای بازخورد تکالیف و تحلیل آزمون ها ارائه نمی داد. در این تحقیق به روش رویکرد فرهنگ سازی ، اعتماد به نفس در روند یادگیری دانش آموزان را افزایش و با از بین بردن استرس کسب نمره عالی ،دانش آموزان را از تقلب منصرف و به یادگیری ریاضی ترغیب شدند.کليدواژه ها
آموزش مجازی، آزمون مجازی، تقلبکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مریم اعیان منش , 1401 , چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.