پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش

Review of the book (1) Eleventh Grade Secondary School Based on the Roman William and Flash Method
نویسندگان :

محمدجواد عرب ( دانشگاه تهران ) , آرین اسکینی ( مدرسه شاهد حاج رضا تهرانی )

دانلود فایل   

چکیده

کتاب‌های درسی باید در روند توسعه‌دهندگی علم، حل مشکلات، پیش‌بینی‌آینده و رفع نیاز‌های جامعه قرار گیرند. این امر نیازمند آن است که ارتباط صحیح و علمی بین دانش‌آموزان، کتب و معلمان برقرار شود و کتب درسی از شکل‌های یادگیری سطحی و محتوای‌غیرفعال خارج شوند. تحلیل کتب درسی می‌تواند عاملی باشد در رسیدن به این مهم. پژوهش حاضر با هدف بررسی و تحلیل کتاب حسابان(۱) براساس تکنیک ویلیام رومی و روش فلش انجام شده‌است. بررسی حاصل، نشان‌دهنده آن است که متن این کتاب، محتوایی فعال و مناسب را دربردارد ولی از دیدگاه بحث خوانایی و روش فلش، این متن نسبتا دشوار است.

کليدواژه ها

تحلیل کتاب، حسابان(۱)، روش ویلیام‌رومی، روش فلش

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
محمدجواد عرب , 1401 , بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • شیوه های تدریس مجازی ریاضی و دوره های آنلاین
  • بررسی میزان به کارگیری استانداردها وشاخص های عملکردی سواداطلاعاتی رسانه ای بین مدیران دبستان های استان کرمان
  • عنوان: کیفیت تدریس دبیران ریاضی متوسطه دوم با توجه به شاخص های روشهای تدریس فعال در ناحیه 4و5تبریز
  • چالش تقلب در ارزشیابی مجازی وتبدیل آن به فرصتی جهت یادگیری ریاضی
  • تاریخ ریاضیات و نقش آن در آموزش ریاضی
  • دریافت عددی: بنیان ساخت ریاضیات در مغز کودکان
  • شیوه های موثر در فرایند یاددهی -یادگیری ریاضیات
  • چالش ها و فرصت های فضای مجازی در آموزش ریاضی دوره ابتدایی
  • ﺑﺮرسی اﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿلی و ﻓﺎﺻﻠﻪ ایجاد شده با ریاضی
  • بررسی چالشهای درک اعداد گویا در دانش آموزان
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]