بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش
Review of the book (1) Eleventh Grade Secondary School Based on the Roman William and Flash Method
نویسندگان :
محمدجواد عرب ( دانشگاه تهران ) , آرین اسکینی ( مدرسه شاهد حاج رضا تهرانی )
چکیده
کتابهای درسی باید در روند توسعهدهندگی علم، حل مشکلات، پیشبینیآینده و رفع نیازهای جامعه قرار گیرند. این امر نیازمند آن است که ارتباط صحیح و علمی بین دانشآموزان، کتب و معلمان برقرار شود و کتب درسی از شکلهای یادگیری سطحی و محتوایغیرفعال خارج شوند. تحلیل کتب درسی میتواند عاملی باشد در رسیدن به این مهم. پژوهش حاضر با هدف بررسی و تحلیل کتاب حسابان(۱) براساس تکنیک ویلیام رومی و روش فلش انجام شدهاست. بررسی حاصل، نشاندهنده آن است که متن این کتاب، محتوایی فعال و مناسب را دربردارد ولی از دیدگاه بحث خوانایی و روش فلش، این متن نسبتا دشوار است.کليدواژه ها
تحلیل کتاب، حسابان(۱)، روش ویلیامرومی، روش فلشکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمدجواد عرب , 1401 , بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.