ارائه تجربیات و نوآوری های آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضیات با استفاده از بازی ها و معماهای ریاضی
Presenting the experiences and educational innovations of colleagues, relying on making mathematics tangible using mathematical games and puzzles
نویسندگان :
مریم کلانی نژاد ( آموزش و پرورش ناحیه 3 ، مدرسه دخترانه کرامت )
چکیده
هدف این پژوهش ارائه تجربیات و نوآوری ها آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضی با استفاده از بازیها و معماهای ریاضی است بعلاوه به توضیح انواع بازیهای آموزشی، مزایا و اهداف آموزشی آنها پرداخته ایم روش تحقیق از نوع تحلیلی و کتابخانه ای می باشد . نتایج تحلیل نشان می دهد ریاضی از دروس بنیادی می باشد و از آنجا که درک مفاهیم انتزاعی آن در کلاسهای درس فعلی به دلیل روش های تدریس معمولی و سخنرانی و عدم انگیزه و نشاط کافی مشکل است بکارگیری بازی های آموزشی می تواند موانع یادگیری را تا حد زیادی از بین برده و شرایط یادگیری مفاهیم را برای دانش آموزان همراه با شادی و انگیزه فراهم نماید.کليدواژه ها
انگیزه ، آموزش ، بازی ریاضی ، یادگیری.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:مریم کلانی نژاد , 1401 , ارائه تجربیات و نوآوری های آموزشی همکاران با تکیه بر ملموس سازی ریاضیات با استفاده از بازی ها و معماهای ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.