بررسی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی به عنوان مکمل آموزش حضوری دروس ریاضی برای دانش آموزان متوسطه دوم
Examining the challenges and opportunities of virtual education as a supplement to the face-to-face teaching of mathematics courses for secondary school students
نویسندگان :
علیرضا بحرانی ( دانشگاه فرهنگیان بوشهر )
چکیده
درس ریاضی یکی از مهم ترین دروس در متوسطه دوم می باشد که شیوع کرونا باعث تدریس و آموزش این درس به صورت مجازی شد. امادر دوران پساکرونا آیا می توان از آموزش مجازی به عنوان مکمل آموزش حضوری برای تدریس و آموزش دروس ریاضی متوسطه دوم استفاده کرد؟ در این پژوهش به این نتیجه دست یافته شد که با توجه به اهدافِ آموزش مجازی و حضوری، هیچ تعارضی بین اهداف این دو آموزش نبوده. و همچنین اجرای سبک های نوین تدریس ریاضی در قالب آموزش مجازی می تواند یادگیری را برای دانش آموز تسهیل کند. و همچنین بسترها و پلتفرم های آموزش مجازی، با توجه به قابلیت استفاده از ویدیو ، عکس و... آزادی عمل بیشتری را به معلم می دهند. بنابراین از نظر هدف ، سبک های آموزش و بسترهای آموزش مجازی، بین آموزش حضوری و مجازی تعارضی وجود ندارد و د برخی موارد آموزش مجازی می تواند به آموزش حضوری کمک کند. بنابراین آموزش مجازی می تواند به عنوان مکمل آموزش حضوری دروس ریاضی برای دانش آموزان متوسطه دوم مورد استفاده قرار بگیرد.کليدواژه ها
آموزش مجازی ، آموزش حضوری ، ریاضی ، متوسطه دومکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:علیرضا بحرانی , 1401 , بررسی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی به عنوان مکمل آموزش حضوری دروس ریاضی برای دانش آموزان متوسطه دوم , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.