بررسی تاثیر آگاهی معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر در روند یاددهی-یادگیری ریاضی بر روش تدریس
teaching mathematics in the primary school
نویسندگان :
سمیه زاهدی یام ( آموزش و پرورش قوچان -دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی )
چکیده
اولین گام در جهت پیشرفت در هر جامعه ای اصلاح آموزش وپرورش می باشد. هدف آموزش ایجاد یادگیریست، معلم یکی از عناصر اساسی آموزش و پرورش است که می تواند این یادگیری را ایجاد وتسهیل کند و زمینه را برای رشد و شکوفایی استعداهای بشری فراهم نماید. هدف اصلی این مقاله، بررسی تاثیر آگاهی از ماهیت ریاضی و نوع آموزش آن بر نحوه یاددهی این درس در دوره پیش از دبستان و دبستان است. لذا ابتدا در مورد ماهیت ریاضی مواردی بیان می شود. سپس ایده هایی که در مورد مراحل یادگیری ریاضی توسط کودکان وجود دارد بررسی می شود و در نهایت نکاتی درمورد آموزش معلمان در دانشگاه فرهنگیان ذکر می شود.کليدواژه ها
ماهیت ریاضی، یادگیری ریاضی، آموزش معلمان، دانشگاه فرهنگیانکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1401 , بررسی تاثیر آگاهی معلمان دوره ابتدایی از عوامل موثر در روند یاددهی-یادگیری ریاضی بر روش تدریس , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.