معجزه دست ورزی بر آموزش اعداد کسری
The miracle of manipulation in teaching fractional numbers
نویسندگان :
معصومه حسنی سوخت آبندانی ( دانشگاه پیام نور )
چکیده
چکیده در مدارس ابتدایی که اغلب کودکان در مرحله رشد تفکر علمی هستند باید دانشآموزان با راهنمایی معلم خود از اشیاء و وسایل عینی بیشتر استفاده کنند. زمانی که دانشآموز با موقعیت نشان دادن عدد کسری روی محور روبهرو میشود و نمیتواند با استفاده از اطلاعات و مهارتهایی که در آن لحظه در اختیار دارد به آن موقعیت سریعاً پاسخ درست بدهد با استفاده از دستورزی و مراحل مختلف تدریس که در این مقاله بیان شد میتواند به درک کامل و درستی از مفهوم واحد و تقسیم واحد و کسر برسد وبه حل مسئله در حالت جدید خواهد رسیدکليدواژه ها
دست ورزی،مجسم،نقشه ذهنی،تلفیقی،واحد یادگیریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:معصومه حسنی سوخت آبندانی , 1401 , معجزه دست ورزی بر آموزش اعداد کسری , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.