پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی

Declining quality and quantity of math education
نویسندگان :

لیلا فکریان ( دبستان دخترانه غیر انتفاعی خواجه نصیر الدین طوسی )

دانلود فایل   

چکیده

تعلیم و تربیت بسیار مهم است که بخش اعظمی از آن بر دوش متولیان آموزش و پرورش می باشد. معضل بی علاقگی و بی توجهی به دروس ازجمله ریاضی، غیرفعال بودن اغلب دانش آموزان در شرکت و انجام فعالیتهای عملکردی نسبت به دروس مذکور از دغدغه های اصلی آموزش و پرورش است. در دنیای کنونی توسعه وایجاد مدارس به مفهوم امروزی ، گسترش سریع فناوری و ارتباطات ، صنعتی شدن جوامع و نیازهای متنوع عصر انفجار دانش ، دایره تاثیر گذاری عوامل مختلف بر افکار و اندیشه های دانش آموزان را گسترده تر از گذشته کرده است. عموما دانش آموزان نسبت به درس ریاضی دیدگاهی همراه با ترس و وحشت دارند. در حالی که ریاضی یکی از چند درسی است که در آموزش چگونه اندیشیدن نقش بسیار مهمی دارد.

کليدواژه ها

تعلیم و تربیت، ریاضی، یادگیری

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • ﺑﺮرسی اﻓﺖ ﺗﺤﺼﯿلی و ﻓﺎﺻﻠﻪ ایجاد شده با ریاضی
  • معما، سرگرمی و بازی ریاضی ابزاری برای یادگیری ریاضی
  • تأثیر سنجش تکوینی غیر رسمی در یاددهی- یادگیری مفاهیم ریاضی در دوره تحصیلی متوسطه اول
  • آسیب شناسی آموزش و یادگیری الکترونیکی در دوران کرونا
  • آشنا کردن دانش آموزان با کاربرد ریاضی در زندگی واقعی
  • نگرش به درس ریاضی دانش آموزان دوره متوسطه اول شهرستان سراوان
  • تأثير استفاده از وسیله های آموزشی و رایانه در بهبود یادگیری دانش آموزان متوسطه دوم ناحیه4 تبریز در سال تحصیلی401-400
  • «چگونه توانستم بی‌علاقگی و ضعف در درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم دبستان شهیدکلانتری شهرستان رومشکان را بهبود بخشم»
  • راهبردهایی نوین در تدریس ریاضیات ابتدایی در دانشگاه فرهنگیان
  • بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]