پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله اهمیت آموزش صحیح مراحل تدریس کشف رابطه ی الگو در پایه چهارم به عنوان سازنده پل یادگیری دنباله ها و جمله ی عمومی در ریاضیات پایه دهم تجربی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

اهمیت آموزش صحیح مراحل تدریس کشف رابطه ی الگو در پایه چهارم به عنوان سازنده پل یادگیری دنباله ها و جمله ی عمومی در ریاضیات پایه دهم تجربی

The importance of correct teaching of the stages of teaching, discovering the pattern relationship in the fourth grade of elementary school as a bridge builder for learning sequences and general sentences in experimental tenth grade mathematics
نویسندگان :

هدی گلشنی ( آموزش و پرورش )

دانلود فایل   

چکیده

ساختن پل های یادگیری و فراهم نمودن زیر بنای مبتنی بر مفهوم در آموزش ریاضیات مدرسه ای سبب می گردد میزان یادگیری فرد هر چه بیشتر ارتقا یابد. این مقاله بخشی از تجربیات زیسته نویسنده مقاله برای معلمین ابتدایی و دبیران ریاضی متوسطه ی دوم با توجه به اهمیت پیش سازمان دهنده ها به تشریح مختصر و مفید فرآیند و روش آموزش کشف رابطه ی الگوها فصل اول پایه ی چهارم ابتدایی به عنوان فراهم نمودن زیربنا و پیش سازمان دهنده در آموزش دنباله ها و جمله ی عمومی در فصل اول پایه ی دهم تجربی است که به صورت مختصر و به جهت آگاهی دبیران ریاضی که با مثال ها و گفتمان و عبارات کلامی یافتن جمله عمومی دنباله ها درریاضیات دبستانی و فرآیند شروع آموزش کشف رابطه و نوشتن جمله عمومی دنباله ها در فصل اول آموزش ریاضی کتاب های جدید التالیف پرداخته خواهد شد.

کليدواژه ها

پل های یادگیری، کشف رابطه ی الگوها، جمله عمومی دنباله، ریاضی چهارم ابتدایی، ریاضی دهم تجربی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
هدی گلشنی , 1401 , اهمیت آموزش صحیح مراحل تدریس کشف رابطه ی الگو در پایه چهارم به عنوان سازنده پل یادگیری دنباله ها و جمله ی عمومی در ریاضیات پایه دهم تجربی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • آموزش مدل سازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی و زندگی روزمره
  • بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان
  • بررسی تاثیر بازی وار سازی فرآیند یاددهی بر افزایش انگیزه یادگیری با تمرکز بر مشارکت والدین
  • آموزش راهبُردهای حل مسأله در دوره ی ابتدایی
  • چگونه توانستم با راه‌کارهای مؤثر علاقه‌مندی دانش‌آموزانم به درس ریاضی را افزایش دهم؟
  • اثر بخشی روش یادگیری در حد تسلط با استفاده از فناوری های نوین برکاهش مشکلات دانش آموزان با اختلال ریاضی در پایه سوم مقطع ابتدایی
  • آموزش و یادگیری تجسم فضایی و درک ساختارها با استفاده از نرم افزار جئوجبرا در درس ریاضی به دانش آموزان ابتدایی
  • آموزش مدلسازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی وزندگی روز مره
  • تحلیل محتوای کتاب های درسی ریاضی دوره ی ابتدایی براساس مؤلفه های هوش های چندگانه: روش آنتروپی شانون
  • تاثیر آموزش معکوس برانگیزش تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان دختر پایه یازدهم شهر همدان در دوران کرونا
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]