اهمیت آموزش صحیح مراحل تدریس کشف رابطه ی الگو در پایه چهارم به عنوان سازنده پل یادگیری دنباله ها و جمله ی عمومی در ریاضیات پایه دهم تجربی
The importance of correct teaching of the stages of teaching, discovering the pattern relationship in the fourth grade of elementary school as a bridge builder for learning sequences and general sentences in experimental tenth grade mathematics
نویسندگان :
هدی گلشنی ( آموزش و پرورش )
چکیده
ساختن پل های یادگیری و فراهم نمودن زیر بنای مبتنی بر مفهوم در آموزش ریاضیات مدرسه ای سبب می گردد میزان یادگیری فرد هر چه بیشتر ارتقا یابد. این مقاله بخشی از تجربیات زیسته نویسنده مقاله برای معلمین ابتدایی و دبیران ریاضی متوسطه ی دوم با توجه به اهمیت پیش سازمان دهنده ها به تشریح مختصر و مفید فرآیند و روش آموزش کشف رابطه ی الگوها فصل اول پایه ی چهارم ابتدایی به عنوان فراهم نمودن زیربنا و پیش سازمان دهنده در آموزش دنباله ها و جمله ی عمومی در فصل اول پایه ی دهم تجربی است که به صورت مختصر و به جهت آگاهی دبیران ریاضی که با مثال ها و گفتمان و عبارات کلامی یافتن جمله عمومی دنباله ها درریاضیات دبستانی و فرآیند شروع آموزش کشف رابطه و نوشتن جمله عمومی دنباله ها در فصل اول آموزش ریاضی کتاب های جدید التالیف پرداخته خواهد شد.کليدواژه ها
پل های یادگیری، کشف رابطه ی الگوها، جمله عمومی دنباله، ریاضی چهارم ابتدایی، ریاضی دهم تجربیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:هدی گلشنی , 1401 , اهمیت آموزش صحیح مراحل تدریس کشف رابطه ی الگو در پایه چهارم به عنوان سازنده پل یادگیری دنباله ها و جمله ی عمومی در ریاضیات پایه دهم تجربی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.