معلمان ابتدایی و آشنایی با علوم شناختی و تأثیر آن بر آموزش ریاضی
Elementary teachers and familiarity with cognitive sciences and its effect on mathematics education
نویسندگان :
راضیه قوچی ( حضرت معصومه(س) )
چکیده
از آن جایی که ریاضیات همواره در تمام مراحل زندگی چه به صورت آشکار و چه به صورت مکنون نقشی مهم داراست، بنابراین پایه و اساس این علم که از همان دوران کودکی توسط والدین چه به صورت غیررسمی و یا معلمان ابتدایی به صورت رسمی شکل میگیرد، لذا نقش معلمان ابتدایی در آموزش این علم پایه که اساس تفکر حل مسئلهی هر انسان را میتواند شکل دهد و به خودشکوفایی او در دوران بزرگسالی کمک کند، میتوان با تبیین برخی راهکارها، بهتر و بیشتر در جامعه علمی و (مدرسه) نشان داد. این پژوهش یک پژوهش توصیفی است و با مطالعه بسیاری از مقالات در زمینهی آموزش ریاضی تدوینشده است که بتوانیم نقش علوم شناختی و اهداف ریاضی مدرسهای را در آموزش معلمان ابتدایی بیشتر مورد مطالعه قرار دهیم و در آموزش بهتر ریاضی از سوی معلمان ابتدایی یاریدهنده باشیم.کليدواژه ها
آموزش ریاضی، معلمان ابتدایی، تفکر ریاضی، علوم شناختی، مفاهیم ریاضیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1401 , معلمان ابتدایی و آشنایی با علوم شناختی و تأثیر آن بر آموزش ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.