پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله تجربه هایی برای بهینه سازی یادگیری فراگیران در سطح کلاس
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

تجربه هایی برای بهینه سازی یادگیری فراگیران در سطح کلاس

Experiences to optimize learners learning at the classroom level
نویسندگان :

عفت شیخی ( آموزش وپرورش )

دانلود فایل   

چکیده

بدون شک انتظار موفقیت صد درصد در انجام امورصرفا علمی وآکادمیک که فاقد پشتوانه تجربی ومشاهده ای است انتظاری گزاف ودور ازواقعیت می باشد که بعضا"میتواندموجب یاس ودلسردی واز دست دادن اعتماد به توانایی طراحان ومجریان برنامه گردد لذابه منظورجلوگیری از بروزچنین وضعیتی انتقال تجربه ها وروشهای امتحان شده قبلی یکی از وظایف دارندگان این تجارب ومهارت هااز یک سوودست اندرکاران طرح واجرای برنامه از سوی دیگر می باشد.به منظور ایفای این نقش مهم دراین نوشتاربسیار مختصر اما تماما"تجربی وشهودی برآن شدم تاآنچه که دررهگذرتدریس وانتقال مفاهیم واطلاعات به دانش آموزان به عنوان تجربه ی مفید به دست آمده رابه مشتاقان وعلاقه مندان این موضوع تقدیم نمایم

کليدواژه ها

پشتوانه تجربی , شهودی, مهارتها , اعتماد , تجارب

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
عفت شیخی , 1401 , تجربه هایی برای بهینه سازی یادگیری فراگیران در سطح کلاس , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • نقش بازی در آموزش ریاضی دانش آموزان ابتدایی
  • نقش اشکال هندسی در یادگیری هندسه
  • رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
  • عوامل مؤثر بر مشکلات یادگیری ریاضی دانش آموزان مدارس دولتی روستایی
  • یادگیری ریاضی با بازی
  • تأثیر سنجش تکوینی غیر رسمی در یاددهی- یادگیری مفاهیم ریاضی در دوره تحصیلی متوسطه اول
  • یادگیری ریاضیات با استم بر اساس مهارت های قرن بیست و یکم ( مطالعه مروری)
  • آموزش ریاضی با استفاده از فناوری در فضای مجازی
  • راهکارهای رفع مشکل دانش آموزان پایه دوازدهم در یادگیری فهم مقاطع مخروطی و معادلات مقاطع مخروطی در درس هندسه
  • همسو با تغییرات کتاب های درسی ریاضی از جبر ثابت به جبر تابعی: پیشنهادات تالیفی و پداگوژیکی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]