پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی

naghsh amozesh ebtedaei va pish dabestani va amozegaran dar amozesh oloom riazi
نویسندگان :

سمیه شریفی ( پیام نور الیگودرز ) , زهره مهدیان ( پیام نور خمین )

دانلود فایل   

چکیده

اولین دوره آموزش و تربیت برای هرانسانی به طور رسمی ،آموزش ابتدایی است ، بعد ازآموزش هایی که فرد در محیط خانواده فرامی گیرد.کودکان از سن5 سالگی وارد عرصه تعلیم و تربیت می شوند و 6سال در دوره ابتدایی آموزش لازم را می بینند و مفاهیم ضروری و اولیه زندگی را با توجه به این نکته که در این دوران قدرت یادگیری دانش آموزان و قدرت تخلیل و هوش ریاضی و مهندسی آنها آماده تر است ،فرا می گیرند. با پیشرفت تکنولوژی و صنعت در عصرنوین نیاز به آموزش ریاضی در بین افراد بیشتر احساس می شود.برای اینکه بتوانیم مطالب و مفاهیم ریاضی را دردانش آموزان نهادینه کنیم باید به آموزش ریاضی در دوره پیش دبستانی و ابتدایی و البته تدریس این علم توسط آموزگاران کارآمد ،باتجربه و حرفه ای توجه خاصی کرد.

کليدواژه ها

پیش دبستانی و ابتدایی ، آموزش ریاضی، روش های نوین،خلاقیت و بازی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی تاثیر روش تدریس آموزگار و نیز گذراندن دوره ی پیش دبستانی درکیفیت آموزش و یادگیری علوم ریاضی دانش آموزان در شهرستان چالوس
  • تجربه ی زیسته ی دانشجو- معلمان از برنامه جدید کارورزی با رویکرد تلفیقی
  • فرآیند یادگیری مدل‌سازی در ریاضی: با رویکرد کاربرد در زندگی
  • اثر بخشی روش یادگیری در حد تسلط با استفاده از فناوری های نوین برکاهش مشکلات دانش آموزان با اختلال ریاضی در پایه سوم مقطع ابتدایی
  • مدلسازی ریاضی و نقش آن در زندگی دانش آموزان
  • بررسی اختلال یادگیری در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه دوم و سوم ابتدایی ناحیه دو شهر یزد در سال تحصیلی 1401-1400
  • استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش‌ها و فرصت‌های آموزش‌های مجازی
  • بررسی تاثیر نقشه ذهنی در یادگیری اثربخش دانش آموزان ابتدایی
  • دریافت عددی: بنیان ساخت ریاضیات در مغز کودکان
  • بررسی دانش پداگوژی محتوای معلمان ابتدایی در رابطه با بدفهمی های دانش آموزان در حل مسائل کسرها
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]