بررسی استانداردهای محتوایی ریاضیات ابتدایی مدارس ایران
Examining the content standards of elementary mathematics in Iranian schools
نویسندگان :
الهام جعفری ( آموزش و پرورش شهرستان جویبار )
چکیده
– استانداردهای محتوایی حداقل مورد نیاز در هریک از موضوع های "اعداد و عملیات"، "جبر"، "هندسه"، "اندازه گیری" و "داده ها، آمار و احتمال" را تعیین می کند. استانداردهای فرآیندی در کنار این پنج استاندارد محتوایی، پیکر یکپارچه ریاضی را تشکیل می دهند. در این مقاله به بررسی سهم هریک از پنج استاندارد ریاضی در کتب پایه های اول تا ششم ایتدایی می پردازیم. و مطابقت آن را با استانداردهای NCTM بررسی می کنیم.کليدواژه ها
استانداردهای محتوایی، ریاضیات ابتدایی، استانداردهای NCTMکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:الهام جعفری , 1401 , بررسی استانداردهای محتوایی ریاضیات ابتدایی مدارس ایران , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.