معرفی ابزار کمک آموزشی الکتریکی برای تدریس جمع و تفریق به دانشآموزان پایه اول دبستان
Introducing an electronic educational aids for teaching addition and subtraction to first grade elementary school students
نویسندگان :
زهیر تویسرکانی راوری ( آموزش و پرورش ) , حسین پاسبانی ( کانون ریاضیات کرمان )
چکیده
بکارگیری ابزارهای کمک آموزشی در تدریس ریاضیات دبستانی بسیار مؤثر میباشد. کار با ابزارهای مجسم و ملموس برای دانشآموز از ابزارهای نیممجسم و مبتنی بر رایانه آسانتر و مؤثرتر میباشد. اما ابزارهای الکترونیکی قابلیتهایی دارند که بسیاری از ابزارهای ملموس آنها را ندارند. در این مقاله قصد داریم به ابزاری خلاقانه الکتریکی مجسم بپردازیم که در تدریس جمع و تفریق برای دانشآموزان پایه اول دبستان کارآمد باشد، و علاوه بر برآورده ساختن انتظارات کتاب درسی، بتواند برخی نواقص روشهای آموزشی را نیز پوشش دهد. کار با این ابزار ساده بوده و برای دانشآموزان جذاب میباشد و به آنها در درک مفاهیم جمع و تفریق، و تبدیل مسائل کلامی به جمع و تفریق کمک میکند و بدون حضور معلم، درستی پاسخ دانشآموز سنجیده شود.کليدواژه ها
جمع و تفریق، ابزار کمک آموزشی، ابزارهای کمک آموزشی الکتریکی، روش مجسم.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:زهیر تویسرکانی راوری , 1401 , معرفی ابزار کمک آموزشی الکتریکی برای تدریس جمع و تفریق به دانشآموزان پایه اول دبستان , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.