آموزش ریاضی با آزمون ریاضی
Mathematical Education With Mathematical Test
نویسندگان :
محمد رضا داروغه ( دبیرستان و دانشگاه )
چکیده
- هدف از پژوهش حاضر آنست که با عنایت به عوامل تاثیر گذار بر ارتقاء آموزش ریاضی, راهکار های اجرائی آن را با ابزارها و روش های متعدد بویژه ارزشیابی بیان نماییم. همانگونه که می دانیم یکی از عوامل بهبود امر آموزش پویایی آن است ؛که این امر بدون عنصر یادگیرنده فعال و پویا امکان پذیر نیست. لذا با کمک گرفتن از دانش جویان و دانش آموزان می توان به این مهم دست یافت. از مهمترین عوامل انگیزشی نتیجه ارزشیابی است ؛که می تواند با نوعی ارزشیابی هدفمند ضمن فعال نمودن آنها, بعنوان بهترین وسیله برای ارتقائ آموزش مورد استفاده قرار گیرد. نهایتا با بررسی نقاط ضعف و قوت, به ارائه راه کارهایی جهت تکامل آموزش ریاضی خواهیم پرداخت.کليدواژه ها
ارزشیابی ,آموزش ریاضی , سنجشکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمد رضا داروغه , 1401 , آموزش ریاضی با آزمون ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.