پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله آموزش ریاضی با آزمون ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

آموزش ریاضی با آزمون ریاضی

Mathematical Education With Mathematical Test
نویسندگان :

محمد رضا داروغه ( دبیرستان و دانشگاه )

دانلود فایل   

چکیده

- هدف از پژوهش حاضر آنست که با عنایت به عوامل تاثیر گذار بر ارتقاء آموزش ریاضی, راهکار های اجرائی آن را با ابزارها و روش های متعدد بویژه ارزشیابی بیان نماییم. همانگونه که می دانیم یکی از عوامل بهبود امر آموزش پویایی آن است ؛که این امر بدون عنصر یادگیرنده فعال و پویا امکان پذیر نیست. لذا با کمک گرفتن از دانش جویان و دانش آموزان می توان به این مهم دست یافت. از مهمترین عوامل انگیزشی نتیجه ارزشیابی است ؛که می تواند با نوعی ارزشیابی هدفمند ضمن فعال نمودن آنها, بعنوان بهترین وسیله برای ارتقائ آموزش مورد استفاده قرار گیرد. نهایتا با بررسی نقاط ضعف و قوت, به ارائه راه کارهایی جهت تکامل آموزش ریاضی خواهیم پرداخت.

کليدواژه ها

ارزشیابی ,آموزش ریاضی , سنجش

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
محمد رضا داروغه , 1401 , آموزش ریاضی با آزمون ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • آماده سازی ذهن برای یادگیری
  • آشنا کردن دانش آموزان با کاربرد ریاضی در زندگی واقعی
  • مشارکت اولیا در فرآیند آموزش ریاضی با طرح مسئله ی بررسی حالتهای ممکن از مبحث آمار و احتمال ریاضی پایه ی هشتم
  • استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و چالش ها و فرصت های آموزش مجازی
  • بررسی نقش بازی ها و وسایل کمک آموزشی در یادگیری حل مساله ریاضیات دوره ابتدایی
  • هشت مساله ی معما گونه که یک کلاس هفتمی می تواند حل کند
  • نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی
  • رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
  • تأثیر آموزش راهبرد طرح مسئله "معکوس کردن مسئله" (reversing) بر اساس چارچوب ویسترو _ یو بر مهارت حل مسئله "تغییر نقطه دید" (Change the point of view) دانش آموزان سال ششم دبستان در درس ریاضی
  • نقش طرحواره ها در ايجاد بدفهمي هاي مبحث« خطهاي موازي با محورها »
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]