پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله آموزش ریاضی با آزمون ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

آموزش ریاضی با آزمون ریاضی

Mathematical Education With Mathematical Test
نویسندگان :

محمد رضا داروغه ( دبیرستان و دانشگاه )

دانلود فایل   

چکیده

- هدف از پژوهش حاضر آنست که با عنایت به عوامل تاثیر گذار بر ارتقاء آموزش ریاضی, راهکار های اجرائی آن را با ابزارها و روش های متعدد بویژه ارزشیابی بیان نماییم. همانگونه که می دانیم یکی از عوامل بهبود امر آموزش پویایی آن است ؛که این امر بدون عنصر یادگیرنده فعال و پویا امکان پذیر نیست. لذا با کمک گرفتن از دانش جویان و دانش آموزان می توان به این مهم دست یافت. از مهمترین عوامل انگیزشی نتیجه ارزشیابی است ؛که می تواند با نوعی ارزشیابی هدفمند ضمن فعال نمودن آنها, بعنوان بهترین وسیله برای ارتقائ آموزش مورد استفاده قرار گیرد. نهایتا با بررسی نقاط ضعف و قوت, به ارائه راه کارهایی جهت تکامل آموزش ریاضی خواهیم پرداخت.

کليدواژه ها

ارزشیابی ,آموزش ریاضی , سنجش

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
محمد رضا داروغه , 1401 , آموزش ریاضی با آزمون ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • کاهش استرس دانش آموزانم در زمان پاسخ گویی در درس ریاضی
  • بررسی اثربخشی تدریس معکوس ریاضی در دوران پاندمی کرونا بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر پایه هفتم ناحیه یک شهر مشهد در سال تحصیلی 1401-1400
  • واکاوی تجارب زیسته من در دانشگاه فرهنگیان بر مسیر معلمی
  • بررسی چالش ها و فرصت های آموزش مجازی به عنوان مکمل آموزش حضوری دروس ریاضی برای دانش آموزان متوسطه دوم
  • بررسی تاثیر طرح چهار مرحله ای حل مساله ریاضی پولیا بر کار دسته جمعی برای کاهش اضطراب ریاضی دانش آموزان
  • یادگیری ریاضیات با استم بر اساس مهارت های قرن بیست و یکم ( مطالعه مروری)
  • آموزش مدل سازی و ایجاد ارتباط بین علوم ریاضی و زندگی روزمره
  • تحلیل محتوای کتاب ریاضی پنجم ابتدایی به روش ویلیام رومی
  • تاثیر ویژگیهای شخصیتی والدین بر انگیزه تحصیلی دانش آموزان در درس ریاضی
  • ترویج خلاقیت و بینش منطقی از طریق آموزش صحیح علوم ریاضی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]