لوگو، خلاقیتی در آموزش ریاضی
Logo, creativity in math education
نویسندگان :
حسین عبدالهی نیا ( آموزش و پرورش استان خوزستان )
چکیده
استفاده از لوگو به دانشآموزان کمک می کند تا ریاضیات را بهتر لمس کنند، یک رویکرد سازنده و فعال در فرآیند یاددهی/یادگیری اتخاذ می شود. کار با لوگو به دانشآموزان این فرصت میدهد تا برای حل عناصر مسائل کلیدی ریاضی، ایدهها را امتحان و طرحها را اصلاح کنند. دانشآموزان میتوانند حدسها را که جزء حیاتی استدلال ریاضی هستند، بسازند و آزمایش کنند. از لوگو می توان به عنوان وسیله ای برای ارائه برنامه درسی مرسوم آموزش ریاضی استفاده کرد.کليدواژه ها
ریاضیات و لوگو، آموزش ریاضی، خلاقیت ریاضیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1401 , لوگو، خلاقیتی در آموزش ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.