پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله دانش محتوایی – پداگوژیکی فناورانه ی معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

دانش محتوایی – پداگوژیکی فناورانه ی معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال

Technological pedagogical content knowledge of the teacher and mathematics education in the digital age
نویسندگان :

نادر خادمی ( آمورش پرورش-دبیر ریاضی )

دانلود فایل   

چکیده

امروزه تکنولوزی، بخش بسیار مهمی در تدریس و به خصوص تدریس ریاضی می باشد. پیشرفت روز به روز تکنولوزی این نیاز را به وجود می آورد که معلمان تغییراتی را در تدریس خود ایجاد کنند. در این پژوهش به تعریف دانش محتوای پداگوژیکی، تعریف تکنولوژی و نحوه استفاده معلم و دانش آموز، ارتباط بین این دو مقوله و چگونگی استفاده مطلوب از تکنولوژی در کلاس درس به گونه ای که دانش آموز بتواند از تکنولوژی در یادگیری محتوا و معلمان در تدریس و ارزشیابی از دانش آموزان استفاده کنند، پرداخته شده است.

کليدواژه ها

دانش پداگوژیکی، تکنولوژی، دانش محتوایی، برنامه درس ملی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , دانش محتوایی – پداگوژیکی فناورانه ی معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی تاثیر نقشه ذهنی در یادگیری اثربخش دانش آموزان ابتدایی
  • بررسی تجربه زیسته معلمان ابتدايي در کاربرد بازی آموزشی در یادگیری درس ریاضی
  • بررسی کتاب ریاضی پایه ی چهارم ابتدایی در نظام آموزشی 3 – 3 – 6 و تحلیل محتوا بر اساس دیدگاه خلاقیت گیلفورد
  • بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش
  • معلمان ابتدایی و آشنایی با علوم شناختی و تأثیر آن بر آموزش ریاضی
  • چالش ها و فرصت های فضای مجازی در آموزش ریاضی دوره ابتدایی
  • تاثیر روش فعال تدریس بر پیشرفت تحصیلی و خودباوری دانش‌آموزان
  • ریاضی چسبکی; روشی جدید برای آموزش ریاضی
  • نقش بازی و معما در یادگیری ریاضیات
  • تاثیر آموزش فعال بر یادگیری برخی از مفاهیم ریاضی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]