دانش محتوایی – پداگوژیکی فناورانه ی معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال
Technological pedagogical content knowledge of the teacher and mathematics education in the digital age
نویسندگان :
نادر خادمی ( آمورش پرورش-دبیر ریاضی )
چکیده
امروزه تکنولوزی، بخش بسیار مهمی در تدریس و به خصوص تدریس ریاضی می باشد. پیشرفت روز به روز تکنولوزی این نیاز را به وجود می آورد که معلمان تغییراتی را در تدریس خود ایجاد کنند. در این پژوهش به تعریف دانش محتوای پداگوژیکی، تعریف تکنولوژی و نحوه استفاده معلم و دانش آموز، ارتباط بین این دو مقوله و چگونگی استفاده مطلوب از تکنولوژی در کلاس درس به گونه ای که دانش آموز بتواند از تکنولوژی در یادگیری محتوا و معلمان در تدریس و ارزشیابی از دانش آموزان استفاده کنند، پرداخته شده است.کليدواژه ها
دانش پداگوژیکی، تکنولوژی، دانش محتوایی، برنامه درس ملیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:, 1401 , دانش محتوایی – پداگوژیکی فناورانه ی معلم و آموزش ریاضی در عصر دیجیتال , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.