تحلیل محتوی حسابان1 پایه یازدهم رشته ریاضی
Content Analysis of Arithmetic 1, 11th Grade, Mathematics
نویسندگان :
طاهره نمازی فرد ( آموزش و پرورش )
چکیده
چکيده - محتوای کتاب درسی میزان فعالیت دانش آموز را مشخص میکند طراحی محتوای کتاب باید متناسب با توانایی های یادگیرنده باشد هدف پژوهش حاضر تحلیل محتوای تصاویر و تمرین ها و سوالات کتاب درسی حسابان ۱ پایه یازدهم رشته علوم ریاضی است. روش مورد استفاده در این پژوهش تحلیل محتوا بوده که بر اساس تکنیک ویلیام رومی به انجام رسیده است جامعه آماری این پژوهش کتاب حسابان ۱ پایه یازدهم ریاضی سال ۱۳۹5 بوده و یافته های پژوهش نشان داد که ضریب درگیری متن کتاب1.15درصد تصاویر کتاب 14/ و ضریب درگیری سوالات کتاب 36/ است که حاکی از فعال بودن متن است و تمرین ها و تصاویر کتاب حسابان 1 دانش آموزان را برای یادگیری به کمتر درگیر می کند.کليدواژه ها
تحلیل محتوی، حسابان یازدهم، ویلیام رومی.کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:طاهره نمازی فرد , 1401 , تحلیل محتوی حسابان1 پایه یازدهم رشته ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.