پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله آماده سازی ذهن برای یادگیری
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

آماده سازی ذهن برای یادگیری

Prepare the mind to learn
نویسندگان :

زینب ظهرابی ( دبستان کمیل )

دانلود فایل   

چکیده

برخی از افراد بدون هیچگونه دلیلی به راحتی مطالب جدید را می پذیرند و مشکلی با آن ندارند. در برخی دیگر از افراد هم مطالب جدید آنها را به چالش می کشاند و به فکر فرو میبرد . این گونه افراد ذهن گسترده ای دارند و تا زمانی که مطالب جدید را در ذهن پویای خود به اثبات نرسانند درک درستی از آن نخواهند داشت . با توجه به پیشرفت سریع تکنولوژی در علم آن دسته از افرادی که دارای ذهن های خلاق و پویا هستند روز به روز بیشتر شده است .به نحوی که امروزه مشاهده میکنیم تقریبا بیشتر کودکان ما در این عصر دارای خلاقیت های منحصر به فردی هستند و با توجه به این ویژگی که دارند نوع یاددهی ما آموزگاران نیز باید تغییر کند و مطابق با یادگیری بهتر کودکان پیش رود . از این رو من به عنوان آموزگار پایه سوم تصمیم گرفتم که قبل از شروع هر فصل از کتاب درسی با گفتگو و اثبات رابطه میان موضوع درسی با زندگی روزمره ما ذهن دانش آموزان را برای یادگیری مباحث آن فصل از کتاب آماده سازم .

کليدواژه ها

آماده سازی، ذهن ، یادگیری ، ریاضی

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , آماده سازی ذهن برای یادگیری , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • ترویج خلاقیت و بینش منطقی از طریق آموزش صحیح علوم ریاضی
  • مشارکت دانش آموزان در فرآیند مدلسازی ریاضی
  • بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش
  • تدریس تخصصی ریاضی در دوره ابتدایی، یک انتخاب یا ضرورت
  • بررسی اختلال یادگیری در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه دوم و سوم ابتدایی ناحیه دو شهر یزد در سال تحصیلی 1401-1400
  • بررسی تاثیر نقشه ذهنی در یادگیری اثربخش دانش آموزان ابتدایی
  • تاثیر خودکارآمدی بر پیشرفت درس ریاضی پایه پنجم
  • بررسی رابطه بين گفتمان و باورهای معلمان به توانایی به کارگیری مفاهیم و استدلال ریاضی در حل مسائل دانش‌آموزان دختر متوسطه شهر اصفهان
  • ارزشیابی عملکرد ریاضی دانش آموزان در تابع با طراحی نقشه مفهومی آن و تأثیر سبک‌های یادگیری همگرا واگرا بر آنها
  • ارائه مدلی برای طراحی تکلیف یادگیری ریاضی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]