بررسی یک میزگرد، حرف دل معلمان و دو پیشنهاد
The demands of teachers and two proposal to solve them
نویسندگان :
قربانعلی نصیری بروجنی ( خانه ریاضیات بروجن )
چکیده
– پس از برگزاری چند وبینار و میزگرد مجازی، توسط خانه ریاضیات بروجن، در رابطه با برخی موضوعات مرتبط با آموزش ریاضی و بررسی سوالات و صحبت های معلمان شرکت کننده به خصوص در میزگرد مجازی « بایدها و نبایدهای کتب درسی ریاضی » مشاهده شد که معلمان تقریبا در همه جلسات مربوط به آموزش ریاضی خواسته های یکسانی دارند. با کنکاش بیشتر می توان دریافت این تقاضاها که تقریبا جنبه اعتراض هم به خود گرفته اند، از سال ها قبل در جلساتی مانند میزگردهای کنفرانس های آموزش ریاضی و یا کلاس های ضمن خدمت بیان می شوند و بدیهی است تکرار آنها به این معنی است که معلمان پاسخ های قانع کننده ای از طرف مسئولین دریافت نکرده اند و هیچ اقدام عملی برای رفع مشکلات مطرح شده، انجام نگرفته است. در این مقاله این خواسته های به حق معلمان که شاید مسئولین برای آنها راه حلی نیافته اند، جمع آوری و بیان شده و برای حل آنها نیز پیشنهاداتی داده شده است.کليدواژه ها
کتب درسی ریاضی، برنامه ریزی درسی، خواسته های معلمان، پیشنهاداتکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:قربانعلی نصیری بروجنی , 1401 , بررسی یک میزگرد، حرف دل معلمان و دو پیشنهاد , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.