ارتباط روش تدریس و رفتار معلم با یادگیری ریاضی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد
Relation between behavior and education of teacher with mathematic learning in Jiroft and Anbarabad cities
نویسندگان :
اسماء اسفندیاری مهنی ( آموزش و پرورش عشایری ) , سمیه عبداللهی ( آموزش و پرورش عشایری )
چکیده
هدف كلي از اين پژوهش بررسي ارتباط روش تدریس و رفتار معلم با یادگیری ریاضی بود. نمونه آماری این تحقیق شامل 30 پرسشنامه پر شده توسط دانش آموزان سال اول بود. در پرسش نامه شاخص های رفتار معلم شامل ویژگی های ارتباط میان فرد گشودگي، همدلي، حمايتگري، مثبتگرايي و تساوي بود. رگرسیون چندگانه براساس متغییر وابسته نمره دانش آموز و متغییرهای مستقل گشودگي، همدلي، حمايتگري، مثبتگرايي و تساوي و روش تدریس بود. خط رگرسیونی و ضریب رگریسیون گشودگی، همدلی و مثبت گرایی تفاوت معنی داری را نشان داد (01/0P=).). میتوان نتیجه گیری کرد که شاخص های رفتار معلم بر یادگیری درس ریاضی در دانش آموزان دختر مناطق جیرفت و عنبرآباد تاثیر معنی داری دارد.کليدواژه ها
رفتار معلم- یادگیری ریاضی- سال اول دبیرستان- دانش آموزکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:اسماء اسفندیاری مهنی , 1401 , ارتباط روش تدریس و رفتار معلم با یادگیری ریاضی در شهرستان های جیرفت و عنبرآباد , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.