بررسی اختلالات ریاضی و راه حل های برطرف سازی آن با استفاده از بازی و کتاب های آموزش
Examining mathematical disorders and their solutions using games and educational books
نویسندگان :
محمّدسعید علمداری ( دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی ) , یوسف توان ( دانشگاه شهید چمران )
چکیده
اختلال در ریاضیات به معنای ناتوانی در انجام مهارت های مربوط به حساب با توجه به ظرفیت هوشی و سطح آموزشی که ازافراد انتظار داریم و با مهارت های مربوط به حساب از طریق آزمون ها قابل ارزیابی می باشد که می توان با استفاده از بازی و کتاب های آموزش ریاضی راه حل هایی برای برطرف کردن اختلالات ریاضی پیشنهاد داد و ما در این مقاله راه حل های مختلف از قبیل ارائه تجربیات و نوآوریهای آموزشی در زمینه ریاضیات با تمرکز بر اختلال ریاضی را با استفاده از بازیها و معماهای ریاضی که توسط نویسنده در قالب کتاب های متعددی چاپ شده است را معرفی می نمایم.کليدواژه ها
اختلال ریاضی، ظرفیت هوشی، بازی ریاضی، کتاب های آموزش، معما، تجربیات و نوآوریهای آموزشیکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:محمّدسعید علمداری , 1401 , بررسی اختلالات ریاضی و راه حل های برطرف سازی آن با استفاده از بازی و کتاب های آموزش , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.