بررسی استانداردهای NCTM در رابطه با موضوع اندازه گیری طول در کتب ریاضی شش پایه ابتدایی کشور ایران
The study of NTCM standards measuring the length books of six grades of elementary schools in Iran
نویسندگان :
زهرا یزدان مهر ( دانشگاه فرهنگیان ) , محسن لشنی ( دانشگاه فرهنگیان )
چکیده
در این مقاله به بیان استانداردهای مرتبط با موضوع مهم و کاربردی اندازه گیری در آموزش ریاضی ابتدایی، تعیین شده از طرف انجمن معلمان آمریکا و کانادا (NCTM ) می پردازیم. هدف از این مقاله بررسی این استانداردها در موضوع اندازه گیری طول در کتابهای ریاضی ابتدایی ایران، جهت استفاده معلمین ابتدایی و کمک به آن ها برای دست یافتن به دید جامع تر و تدریس بهتر این مبحث به دانش آموزان شش پایه ابتدایی استکليدواژه ها
اندازه گیری، طول، واحد اندازه گیری، ابزار اندازه گیریکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:زهرا یزدان مهر , 1401 , بررسی استانداردهای NCTM در رابطه با موضوع اندازه گیری طول در کتب ریاضی شش پایه ابتدایی کشور ایران , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.