افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی در مدارس و دانشگاه ها و چگونگی ایجاد علاقه به علوم ریاضی در دانش آموزان و دانشجویان
The decline in the quality and quantity of mathematics education in schools and universities and how to create interest in mathematics in students.
نویسندگان :
اکرم سعیدی ( دانشگاه دامغان ) , فاطمه ترابی ( دانشگاه دامغان ) , فاطمه حمیدی راد ( دانشگاه دامغان )
چکیده
در این مقاله، ابتدا به مرور پژوهش ها در حوزه علل افت ریاضیات و تمایل کم دانش آموزان و دانشجویان برای تحصیل در این رشته در دهه اخیر پرداخته شده است و در ادامه مسئله آموزش و چالش های پیش روی آن به عنوان یکی از عوامل مهم در ایجاد این افت کمی و کیفی بررسی شده و راهکارهایی برای مواجهه با آنها و ایجاد علاقه و انگیزه در دانش آموزان و دانشجویان ارائه می شود.کليدواژه ها
افت کمی و کیفی، آموزش ابتدایی، آموزش عالی، مطالعه تیمزکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:اکرم سعیدی , 1401 , افت کیفیت و کمیت آموزش ریاضی در مدارس و دانشگاه ها و چگونگی ایجاد علاقه به علوم ریاضی در دانش آموزان و دانشجویان , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.