جذابیت ریاضیات با تجویز نسخه هایی در آموزش و ارزیابی
The attractiveness of mathematics by prescribing prescriptions in teaching and assessment
نویسندگان :
خدیجه جاهدی ( دانشگاه آزاد واحد شیراز ) , صدیقه جاهدی ( دانشگاه صنعتی شیراز )
چکیده
یکی از ارکان پویایی و پیشرفت علمی، تغییر در رفتار و سرفصل های آموزشی است. برای انجام تغییرات نیاز به شناخت عواملی مانند توانایی ذهنی فراگیر، پیوستگی مطالب و ... می باشد. ضمن آنکه باید توجه داشت از فراگیر به عنوان ابزار آزمایشگاهی نمی توان استفاده کرد. با ظهور نسل چهارم دانشگاهی و ماموریت آن در رفع مسائل جامعه، شناخت معضلات یک مهارت محسوب می شود و لازمه آن مشارکت و هماهنگی اعضای صف مقدم آموزش یعنی مدرسان آموزش عالی و آموزش و پرورش است. در این مقاله ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف روشهای سنتی و آنلاین درک تدریس، نسخه هایی برای تغییر در شیوه تدریس و ارزیابی معرفی خواهیم کرد.کليدواژه ها
آموزش تلفیقی، آموزش سنتی، هوش چندگانهکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:خدیجه جاهدی , 1401 , جذابیت ریاضیات با تجویز نسخه هایی در آموزش و ارزیابی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.