پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله جذابیت ریاضیات با تجویز نسخه هایی در آموزش و ارزیابی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

جذابیت ریاضیات با تجویز نسخه هایی در آموزش و ارزیابی

The attractiveness of mathematics by prescribing prescriptions in teaching and assessment
نویسندگان :

خدیجه جاهدی ( دانشگاه آزاد واحد شیراز ) , صدیقه جاهدی ( دانشگاه صنعتی شیراز )

دانلود فایل   

چکیده

یکی از ارکان پویایی و پیشرفت علمی، تغییر در رفتار و سرفصل های آموزشی است. برای انجام تغییرات نیاز به شناخت عواملی مانند توانایی ذهنی فراگیر، پیوستگی مطالب و ... می باشد. ضمن آنکه باید توجه داشت از فراگیر به عنوان ابزار آزمایشگاهی نمی توان استفاده کرد. با ظهور نسل چهارم دانشگاهی و ماموریت آن در رفع مسائل جامعه، شناخت معضلات یک مهارت محسوب می شود و لازمه آن مشارکت و هماهنگی اعضای صف مقدم آموزش یعنی مدرسان آموزش عالی و آموزش و پرورش است. در این مقاله ضمن بررسی نقاط قوت و ضعف روشهای سنتی و آنلاین درک تدریس، نسخه هایی برای تغییر در شیوه تدریس و ارزیابی معرفی خواهیم کرد.

کليدواژه ها

آموزش تلفیقی، آموزش سنتی، هوش چندگانه

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
خدیجه جاهدی , 1401 , جذابیت ریاضیات با تجویز نسخه هایی در آموزش و ارزیابی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • بررسی استانداردهای NCTM در رابطه با موضوع اندازه گیری طول در کتب ریاضی شش پایه ابتدایی کشور ایران
  • بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان
  • بیانی ابتکاری و آسان تر برای مشتق گیری لگاریتمی
  • بررسی کتاب حسابان(۱) پایه یازدهم دوره متوسطه دوم براساس روش ویلیام رومی و روش فلش
  • بررسی اثربخشی روش برونر در آموزش مفاهیم ریاضی « جمع و تفریق» به کودکان پیش دبستانی
  • رویکرد سازنده گرائی در آموزش ریاضی
  • مدلسازی ریاضی و نقش آن در زندگی دانش آموزان
  • آموزش بهتر ریاضیات با کمک بازی ها و معماهای هدف دار
  • نمایش نمودار میله ای توسط مؤلفان کتاب درسی و تقسیم بندی معلمان بر اساس تدریس آن
  • تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه دهم رشته ریاضی و تجربی با رویکرد زمینه محور
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]