پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله آموزش ریاضی با استفاده از فناوری در فضای مجازی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

آموزش ریاضی با استفاده از فناوری در فضای مجازی

نویسندگان :

سید هاشم طبسی ( دانشگاه دامغان ) , زهرا رضایی برون ( آموزش و پرورش )

دانلود فایل   

چکیده

طی چند سال گذشته به دالیل مختلفی از جمله شیوع ویروس کرونا وهمچنین گسترش فضای مجازی، تغییر سبک آموزش و رواج بیشتر آموزش آنالین و... تقاضا برای برگزاری کالسهای آنالین هم افزایش یافته است. این سبک آموزش کمکم درحال جایگزینی با آموزش حضوری است و میتوان گفت حاال دیگر به بخش جداییناپذیر شیوههای آموزش و یادگیری تبدیل شده است. حال می خواهیم بررسی کنیم که آموزش آنالین چه تفاوتهایی با آموزش حضوری دارد؟ مزایا و معایب این روش تدریس چیست؟ شما چه شیوهای را برای آموزش ترجیح میدهید? گرفتن معلم آنالین مزایای زیادی مانند حذف اهمیت مسافت، حضور آسانتر دانشآموز در کالس، زمان و مکان منعطف، امکان ضبط کالسها و... دارد. در ادامه به معرفی هرکدام از این مزیتها میپردازیم تا بررسی کنیم واقعا تدریس آنالین چقدر میتواند بهتر از آموزش حضوری باشد.

کليدواژه ها

نرم افزارها، فضای مجازی، آموزش ریاضی، معلم آنالین، فناوری

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
زهرا رضایی برون , 1401 , آموزش ریاضی با استفاده از فناوری در فضای مجازی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • همسو با تغییرات کتاب های درسی ریاضی از جبر ثابت به جبر تابعی: پیشنهادات تالیفی و پداگوژیکی
  • ارائه مدلی برای طراحی تکلیف یادگیری ریاضی
  • اثر بخشی روش یادگیری در حد تسلط با استفاده از فناوری های نوین برکاهش مشکلات دانش آموزان با اختلال ریاضی در پایه سوم مقطع ابتدایی
  • مثال های کاربردی از سطوح راهبرد در مدل های حل مسئله ریاضی
  • تجربه ی زیسته من از رویا تا واقعیت معلمی
  • بررسی تاثیر نقشه ذهنی در یادگیری اثربخش دانش آموزان ابتدایی
  • بررسی میزان آگاهی دبیران ریاضی از نظریه های یادگیری (رفتارگرایی، شناخت گرایی و ساخت و سازگرایی)
  • نقش آموزش ابتدایی و آموزگاران در آموزش علوم ریاضی دوره ی ابتدایی
  • پیامدهای آموزش مجازی ریاضی در ایران
  • چگونه توانستم با راه‌کارهای مؤثر علاقه‌مندی دانش‌آموزانم به درس ریاضی را افزایش دهم؟
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]