پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان

Investigating the relationship between efficient virtual teaching methods and students’ effective learning
نویسندگان :

مسعود رضایی ( آموزش و پروش )

دانلود فایل   

چکیده

شیوع کرونا سبب شد تا در بسیاری از کشورها به تدریس مجازی به عنوان یک ضرورت توجه شود در کشور ما نیز اهمیت استفاده و توسعه از این نوع آموزش از مواردی است که بیشتر باید به آن پرداخت. آموزش رکن اصلی در توسعه پایدار هر کشور است که با توجه به شرایط پیش آمده بهره گیری از آموزش الکترونیکی دریاد گیری بیش از پیش توصیه میشود. در این مقاله به نقش و تاثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانش آموزان و مزایا و معایب استفاده از آموزش الکترونیکی و راهکار های جهت گاهش معایب استفا ده از این نوع یادگیری و بررسی میزان علاقه دانش آموزان در استفاده از شبکه های مجازی ارائه گردیده است. این تحقیق توصیفی و از طریق بررسی منابع مکتوب و جستجوی رایانه ای مقالات علمی تهیه و تنظیم گردیده است

کليدواژه ها

فناوری اطلاعات،آموزش مجازی،یادگیری

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , بررسی رابطه بین روشهای تدریس مجازی کارآمد و یادگیری موثر دانش آموزان , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • تأثیر روش تدریس ریاضی همراه با بازی در یادگیری دانش آموزان پنجم ابتدایی شهرستان نقده
  • عوامل مؤثر بر مشکلات یادگیری ریاضی دانش آموزان مدارس دولتی روستایی
  • ارزشیابی در آموزش ریاضی در کلاس های مجازی
  • بررسی تجربه زیسته معلمان ابتدايي در کاربرد بازی آموزشی در یادگیری درس ریاضی
  • استفاده از شیوه مدل‌سازی در مفاهیم ریاضی
  • چالش ها و فرصت ها در محیط های یادگیری مجازی
  • بررسی استانداردهای NCTM در رابطه با موضوع اندازه گیری طول در کتب ریاضی شش پایه ابتدایی کشور ایران
  • نقش سازمان های مردم نهاد نظیر انجمن ها،وجمع بندی نیروهای تحصیلکرده در توسعه علوم ریاضی
  • پیامدهای آموزش مجازی ریاضی در ایران
  • بررسی اختلال یادگیری در درس ریاضی دانش‌آموزان دختر پایه دوم و سوم ابتدایی ناحیه دو شهر یزد در سال تحصیلی 1401-1400
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]