پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله بررسی وتبیین راهکار موثر آموزش ریاضیات جهت کارآیی بیشتر در مدارس
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

بررسی وتبیین راهکار موثر آموزش ریاضیات جهت کارآیی بیشتر در مدارس

Reviewing and explaining the effective solution of teaching mathematics for more efficiency in schools
نویسندگان :

مسعود رضایی ( آموزش و پروش )

دانلود فایل   

چکیده

در دنیای امروز دانشمندان ریاضی، علاوه بر تفکر روی معادله ها و مسائل پیچیده می‍اندیشند که چگونه می‍توان ریاضیات روز را به نسل آینده منتقل کرد. با یک جمع‍بندی ساده این عقاید در سرتاسر جهان، به هزاران روش آموزشی برمی‍خوریم زمانی که دروازه‍های فرهنگ و زبان گشوده می‍شود، اختلاف سلیقه ها بیشتر نمایان می‍گردد . آموزش ریاضی رکن اصلی در توسعه پایدار هر کشور است که با توجه به شرایط پیش آمده بهره گیری از آموزش الکترونیکی دریاد گیری بیش از پیش توصیه میشود. در این مقاله به نقش و تاثیر راهکارهای موثر بر یادگیری دانش آموزان و همچنین بررسی میزان علاقه دانش آموزان با روشهای موجود ارائه گردیده است. این تحقیق توصیفی و از طریق بررسی منابع مکتوب و جستجوی رایانه ای مقالات علمی تهیه و تنظیم گردیده است.

کليدواژه ها

یادگیری،تعامل،انگیزه،آموزش و پرورش

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
, 1401 , بررسی وتبیین راهکار موثر آموزش ریاضیات جهت کارآیی بیشتر در مدارس , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • توجه به روشهای خلاقانه حل مسائل ریاضی در ارزشیابی تکوینی دانش آموزان
  • مشارکت اولیا در فرآیند آموزش ریاضی با طرح مسئله ی بررسی حالتهای ممکن از مبحث آمار و احتمال ریاضی پایه ی هشتم
  • ارائه مدلی برای طراحی تکلیف یادگیری ریاضی
  • استانداردهای ارزشیابی و نقش آزمون های مختلف در آموزش ریاضی
  • تحلیل محتوای روش های تدریس مبتنی بر بازی درکتاب های ریاضی دوره ابتدایی
  • سهمی اعداد اول
  • آنالیز اثربخشی برنامه های آموزشی و کارورزی در ارتقای کارآیی و توانایی دانشجومعلمان برای طراحی واحد یادگیری ریاضی دوره ابتدایی
  • بررسی طراحی بازی‌های آموزشی ویژه کسرهای مساوی و ساده‌کردن کسرها و اثربخشی آن بر پیشرفت درسی دانش‌آموزان پایه چهارم ابتدایی ناحیه دو شهرستان یزد
  • یادگیری ریاضی با بازی
  • مثال های کاربردی از سطوح راهبرد در مدل های حل مسئله ریاضی
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]