پورتال همایش های دانشگاه دامغان
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • گالري عکس
  • سایت دانشگاه
  • تماس با ما
Bootstrap Touch Slider
  1. :. صفحه اصلی
  2. آرشیو مقالات رویداد ها
  3. مجموعه مقالات هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
  4. مقاله بررسی نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی
عنوان رویداد : هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401

بررسی نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی

Investigating the role of primary and preschool education as well as teachers in mathematics education
نویسندگان :

مریم کلانی نژاد ( آموزش و پرورش ناحیه 3 ، مدرسه دخترانه کرامت )

دانلود فایل   

چکیده

هدف اصلی این تحقیق بررسی نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی می باشد . روش تحقیق از نوع کتابخانه ایی و تحلیل می باشد . نتایج و یافته های تحقیق نشان می دهند که برای موفقیت در آموزش ریاضی شناخت دانش آموزان از نظر هوش های چندگانه گاردنر ، سبک یادگیری آنها و انطباق روش تدریس مناسب این سبک امری ضروری برای معلم است. پیش از تحقیقات گاردنر هوش عمدتا درک منطقی-ریاضی و زبانی-کلامی تلقی میشد اما گاردنر با تحقیقات زیاد به این نتیجه رسید که هوش فراتر از این مباحث است و به دلیل تفاوتهای فردی شیوه های یادگیری نیز متفاوت است که این نظریه کاربرد فراوانی در کلاس درس پیدا کرد. در این تحقیق به معرفی هوش های هشت گانه گاردنر ، ارتباط آنها با سبک یادگیری و روش تدریس مناسب با آن می پردازیم.

کليدواژه ها

دانش آموزان ،گاردنر ، سبک یادگیری ، هوش.

کد مقاله / لینک ثابت به این مقاله

برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :

نحوه استناد به مقاله

در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:
مریم کلانی نژاد , 1401 , بررسی نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران

برگرفته از رویداد



هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
تاریخ برگزاری : 09 شهريور ماه 1401


دیگر مقالات این رویداد

  • تحلیل محتوای کتاب ریاضی پایه دهم رشته ریاضی و تجربی با رویکرد زمینه محور
  • استدلال استقرایی دانش‌آموزان ابتدایی در الگوها برای کشف یک قانون کلی
  • مثال های کاربردی از سطوح راهبرد در مدل های حل مسئله ریاضی
  • ارتباط میان دانش ریاضی معلمان ابتدایی با آموزش ریاضی در مقاطع متوسطه اول و دوم
  • استفاده از نقشه هاي مفهومي در آزمون سازي هندسه مدرسه اي
  • عوامل مؤثر بر مشکلات یادگیری ریاضی دانش آموزان مدارس دولتی روستایی
  • آموزش ریاضی با آزمون ریاضی
  • نقش آموزش ابتدایی و پیش دبستانی و نیز آموزگاران در آموزش علوم ریاضی
  • راهکارهایی جهت علاقه‌مندکردن دانش‌آموزان به درس ریاضی
  • تأثير استفاده از وسیله های آموزشی و رایانه در بهبود یادگیری دانش آموزان متوسطه دوم ناحیه4 تبریز در سال تحصیلی401-400
  • تماس با ما


    نشانی: دامغان، میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان
    پست الکترونیکی: pr@du.ac.ir
    مرکز تلفن دانشگاه: ۶-۳۵۲۲۰۰۸۱ ۰۲۳
    نمابر: ۳۵۲۲۰۱۲۰
    کد پستی: ۴۱۱۶۷ – ۳۶۷۱۶
    تلفکس روابط عمومی: ۳۵۲۲۰۲۴۹ ۰۲۳

    © کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان می‌باشد.

    همایش نگار (نسخه 10.0.12)    [مدیریت سایت]