تاثیر آموزش فعال بر یادگیری برخی از مفاهیم ریاضی
The effect of education on some mathematical concepts
نویسندگان :
شهناز حضرتی ( دانشگاه شیراز )
چکیده
یادگیری فعال که به آن یادگیری فعالیت محور هم گفته می شود به طیف گسترده ای از استراتژی های تدریس اشاره دارد که در طول کلاس، دانش آموزان را به عنوان شرکت کننده فعال در یادگیری، با مربی خود درگیر می کند. معمولا، این استراتژی ها شامل تعدادی از دانش آموزانی است که در طول کلاس با یکدیگرفعالیت می کنند، اما ممکن است شامل فعالیت انفرادی و با تأمل نیز باشد. هدف این پژوهش بررسی تأثیر آموزش فعال در یادگیری برخی از مفاهیم ریاضی در دانش آموزان دختر می باشد. بدین منظور محقق در این پژوهش به بررسی راه هایی می پردازد که در کلاس درس یاد گیری فعالیت محور و فعال اتفاق بیفتد. در این پژوهش به بررسی تأثیر نرم افزار متلب بر میزان یادگیری ریاضی دانش آموزان دختر دوازدهم رشته ریاضی و فیزیک پرداخته ایمکليدواژه ها
یادگیری فعال، ریاضی، دانش آموز،نرم افزار متلبکد مقاله / لینک ثابت به این مقاله
برای لینک دهی به این مقاله، می توانید از لینک زیر استفاده نمایید. این لینک همیشه ثابت است :نحوه استناد به مقاله
در صورتی که می خواهید در اثر پژوهشی خود به این مقاله ارجاع دهید، به سادگی می توانید از عبارت زیر در بخش منابع و مراجع استفاده نمایید:شهناز حضرتی , 1401 , تاثیر آموزش فعال بر یادگیری برخی از مفاهیم ریاضی , هجدهمین کنفرانس آموزش ریاضی ایران
دیگر مقالات این رویداد
© کلیه حقوق متعلق به دانشگاه دامغان میباشد.